A
ArkinenMies
Vieras
Olemme etäsuhdeuusioperhe, eli emme asu samassa taloudessa. Minä mies, minulla 3 lasta, nuorimmaisin 13 v tyttö, avollani 12v- ja 6v pojat. Myrskyisää suhdetta takana 3-vuotta, tällä hetkellä suhde kriittisessä tilassa. Tämä tapahtui viime yönä: Olimme rakastelleet kaksi kertaa ja aiheuttaneet ääntä jonkin verran. Lepäilimme rakastelun jälkeen toistemme käsivarsilla, vielä tapauksesta molemmat märkinä. Avoni 12v poika ilmestyy huoneen ovelle ja sanoo että merirosvot pelottaa (myöhemmin kävi ilmi että olivat katsoneet dvd:tä ennen nukkumaan menoa tyttäreni kanssa). Avoni ottaa poikansa muitta mutkitta viereeensä ja rauhoittaa poikaansa. Hän jää siihen loppuyöksi nukkumaan ja tokaisee että huomenna meinaa nukkua siinä koko yön. Ison huoneen toisesta nurkasta parvisängystä kuuluu avoni toisen pojan ääni että haluaa myös tulla äitinsä viereen nukkumaan. Saimme pidettyä pojan pois sängystämme. Viereemme tullut tokaisee että jos haluan että saan nukuttua, kannattaa mennä toiseen huoneeseen nukkumaan. Suhteemme alkuaikoina oli muutamaan kertaan sattunut että rakastelumme jälkeen poika oli rynnännyt huoneeseemme ja huutanut että " saatanan perseeseen nussijat, mä tapan teidät" Olin niistä 3-4 kerrasta täysin ymmälläni. Nuorempi on useasti nukkunut vieressämme öitä. Minulle se on kiusallista, koska emme ole kuin viikonloppuisin toistemme kanssa, jolloin haluaisin olla rakkaani kanssa yöt kaksin sängyssä. Hänelle tämä ei ole ongelma, mutta minä haluaisin että lapset rauhoittelun jälkeen ohjattaisiin omaan sänkyyn. Mielipiteitä pliis.