Kumppanin puhelimen ja sähköpostin tutkiminen

Eli lyhyesti virsi kaunis, oletko syyllistynyt kumppanisi puhelimen/s-postin lukemiseen? Tunnustitko asian? Mitä siitä seurasi?

Itse en ole moista tehnyt, mutta tuttavapiirissä tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus..
 
Exän puhelimesta oon katsonut kenen yhteistiedot siellä on. Satuin kyllä löytämään yhden naisen nimen ja numeron, jonka kanssa exä oli minua vuotta aikaisemmin pettänyt. Minusta oli oikeesti outoa pitää yhden illan suhteen nimi puhelinluettelossa vuoden verran.
Nykyisen sähköposteja ja facebook:ia oon lueskellut vaan luvan kanssa.
 
kerran oon kahtona, et keltä mies sai viestin (mut meniki sit jo suoraan viestiin se vaikkei se tarkoitukseni ollukaan). Ja siit jo tul iha kauhee ja syylline olo. Exä vaa sai mut aika vainoharhaseks vaikka kuinka omaan mieheeni luotankin. Kerroin kyllä siitä, et katsoin ja lupasin, etten enää niin tee. Enkä ole sen jälkeen tehnytkään. On se todella väärin ja itseäni sätinkin sen jälkeen aika paljon ja tul tosi paha mieli itelleni.
 
Mä pääsisin miehen sähköpostiin (koneen muistissa muutoinkin sen salasana), mut niit en oo koskaa tsekkaillu omin päin (joskus mies kysyy mua tsekkaan ne jos jotain mailia oottaa ja oon koneel sillo). Mut tuost munki txtari ehreestä on aikaa ja anteeks on mies antanu jo sillon, enkä kyl enää niin tekis.
 

Yhteistyössä