Kumppanin kanssa asuvat lihovat sinkkuja enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
http://www.iltalehti.fi/elintavat/2010010710889728_el.shtml
Tutkimuksen alussa noin 63 kiloa painaneet naiset, jotka asuivat kymmenen vuotta myöhemmin kumppanin kanssa ja olivat saaneet lapsen, olivat tutkimuksen lopussa noin 9-10 kiloa painavampia. Naiset, jotka asuivat kumppanin kanssa ilman lapsia lihoivat kymmenessä vuodessa keskimäärin kuusi kiloa...

Kannattaa olla sinkku jos haluaa pysyä hoikkana

Miksi naimisissa olevat naiset ovat sinkkuja painavampia?
- Kun sinkku tulee yöllä kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa ja painuu sänkyyn. Kun naimisissa oleva nainen tulee yöllä kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä ja painuu jääkaapille.

mulla on mennyt sitten ihan toisin päin :) olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti enkä ole koskaan ollut hoikempi kuin mitä nyt olen, ehkä kolme pientä pitävät sen verran hyvin liikkeessä ettei kerkiä kilot kertymään :)

Jep jep, täysin loogistahan tuo on. Esimerkiks lenkille en oo aina päässy kun oisin halunnu koska ollut lapsi "vaivoina" jne. Sinkkuaikoina taas oli paljon muutakin tekemistä kun syöminen.

Ja osa jotka on vakiintunu ei enää viitsi huolehtia itsestään, ajatelleen ettei mies välitä vaikka 30kiloa tullu lisää, karvat rehottaa ja hiukset roikkuu miten sattuu rasvasina.. mulla on pari tuttua väljähtäny näin. Ja eikä ole edes lapsia vaikka sekään ei ole syy pitemmän päälle.

Mulle on aina parisuhteessa käynyt ihan päinvastoin. Kun mä rakastun, niin alkaa laihtuminen ja parisuhteessa se laihtuminen vaan jatkuu. Ei mun niin tee mieli ruokaa kun on seuraa ja olemassa ihminen joka mua rakastaa. Sitten kun on yksin, niin illan suurin ilo on se syöminen.

Yhteistyössä