kumppani-gallup

1) Oletko mies vai nainen? Kumpaa sukupuolta kumppanisi on?

2) Onko kumppanisi mielestäsi kaunis/komea?

3) Mitä hyvää löydät kumppanisi kehosta?

4) Mitä haluaisit parantaa kumppanisi ulkoisessa olemuksessa?

Male81
1)Mies ja kumppanina nainen

2)Hän on aina söpö ja suurimman osan ajasta kaunis.

3)Aivan mielettömän ihana hymy, terhakat "urheilu tissit", pyöreä pylly(TakaP), Söpöt varpaat, Luomet joiden avulla voin "piirrellä" sormella selkään kuvioita, Rautaiset lantionpohja lihakset :kieh: +moniamuita pikkuasioita

4) hmmm jos nyt oikeen jotain hakee niin ehkäpä tuo pömppö maha joskus häiritsee, koska pukee joskus napapaitoja, jotka tuon johdosta eivät oikeen sovi, mutta toisaalta en minä siitä voi mitään sanoa kun omakaan kroppa ei ole kunnossa. Pitänee siis ehdottaa yhteisiä lenkkeilyjä ja vatsa-alueen treenejä, jos vaikka molemmat saatais tuo vatsa-alue hoidettua yhessä :)

Nainen, kumppanina aviomies!

Ei oikein, jos saan rehellisesti sanoa. Hauskannäköinen ehkä tai "lutunen", sellainen pyöreäkasvoinen ja nallekarhu, muttei niinkään komea siinä mielessä kuin jonkun kulmikaskasvoisemman miehen voisi sanoa olevan.

Ei liikaa rintakarvoja. Iso penis. Pitkät jalat ja kaunismuotoinen pylly. Voimakkaat käsivarret. Sopivasti pitempi kuin minä.

Voisi pudottaa painoa vähän ja treenata yläkroppaa vähän isommaksi, noihin hän voisi itse vaikuttaa. Sitten on sellaisia asioita, joihin hän ei voi itse vaikuttaa kuten ne paksut posket, lahdekkeet, liian isot ja pehmeät huulet, karvaiset kintut yms, mutta onneksi noi on pientä ja noiden kanssa pystyn elämään (ja kauniita lapsia hän on kanssani saanut, että ei ole kyllä periytynyt isältä mitään "rumaa" meidän lapsiin, joten hyvä näin).

Raisamaria
Olen nainen, kumppanini mies
Ei komea, lähellekään, mutta mukavan näköinen.
Tämä voi kuulostaa typerältä, mutta sukupuolielin on erittäin onnistunut. Muuta mukavaa on ihana, lihaksikas selkä, ja karvaiset sääret. Myös reisilihakset ovat aika vaikuttavat.
Akne.... Aikuisella miehellä se on aika kiusallinen. Ja hiukset pitäisi leikata lyhyemmiksi.

ANU24

1. Nainen.Kumppanina mies
2. On komea :p
3. Peppu.vahvat,vahvat kädet :p
4. En oikeastaan mitään..No alapäätä vois sheivata ;)

1. Nainen olen ja naimisissa miehen kanssa.

2. Kyllä mieheni on minun silmissäni ainakin komea ja seksikäs. Täydellisen miehekäs mies.

3. Kädet, ihanan voiakkaat ja miehekkäät. Selkä, iho, silkkisen pehmeä ja hyväntuntoinen, Peppu :p , Penis juuri sopivan iso ja täydellinen eli ei mitään valitettavaa.

4. Tähän on myös helppovastata eli nenäkarvat :LOL: Ne on jotenkin ällöttävät kun ne sojottavat pitkin poikin, mutta onneksi jo mieheni on älynnyt siistiä nekin. Koulutus on mennyt perille B)

hey
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 15:26 vieras kirjoitti:

1) Nainen, kumppanina mies

2) Kaikin puolin hyvännäköinen komistus

3) Sopivan pitkä, lihaksikas, vahvat käsivarret, ihana karvainen takapuoli :p

4) No jaa, eipä kyllä tällä hetkellä tule mieleen. Mul on ihana muru!

neito22
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 15:26 vieras kirjoitti:

1.Olen nainen,kumppanina avomies.

2.Erittäin komea :p

3. Kalsareissa täytettä tosi kivasti! Ja ruskeat silmät,lähes mustat. Lihaksikas vartalo, vahvat käsivarret. Ihana pakkaus!

4.Tässä vuosien varrella on hiukan tullut painoa lisää noiden ihanien lihasten ympärille...Mahaa siis on, mutta niin on ittelläkin näistä raskauksista jäänyt. Onneksi saimme yhteisen innostuksen ja sovimme pyrkivämme olemaan rantakunnossa kesään 2007 mennessä. Hauska haaste ja molemmat kenties saavat oman "täydellisen" rakkaansa takaisin. Kummallakaan ei kauheesti ylimääräistä, joten ihan mahdollinen tavotettava.

Yhteistyössä