R
ruskea vieras
Vieras
Mies saunoo kaveriporukalla ja ottavat siinä olutta sekä viinaa ja olet itse siis paikalla myöskin. Miehen muutama kaveri on sellaisia, että läiskivät toisiaan paljaille takapuolille ym. ym. Miehen kaveri naureskelee, että olipas kivaa tuolla saunassa ja naureskelevat siinä sitten porukalla, että ei se yksi kerta homoksi tee. Jos itse olet sitä mieltä, että kumpaa tahansa sukupuolta olevan ihmisen kanssa mies panisi sinun kanssa ollessaan, se olisi pettämistä. Nämä miehet ovat sitä mieltä, ettei samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa vehtaaminen ole puolison pettämistä. Mies ei ole mitään saunassa tehnyt, mutta heittävät nyt tuollaista juttua. Kaverien mielestä sinulla ei olisi mitään syytä loukkaantua, sillä vaikka mies olisi siellä jotain tehnyt, niin ei hän se olisi pettämistä.
Sinä olet baarissa kaveriporukalla ja näitä samoja miehiä on myös paikalla. Tyttökaverisi kanssa pussailet, ihan vaan kiusataksenne tämän tytön miestä, joka haaveilee saavansa kaksi naista sänkyyn ja pääsisi itse katselemaan tai jopa mukaan.
Kumpi teistä saisi enemmän loukkaantua toisen käytöksestä? Vai saisiko molemmat yhtä paljon?
Sinä olet baarissa kaveriporukalla ja näitä samoja miehiä on myös paikalla. Tyttökaverisi kanssa pussailet, ihan vaan kiusataksenne tämän tytön miestä, joka haaveilee saavansa kaksi naista sänkyyn ja pääsisi itse katselemaan tai jopa mukaan.
Kumpi teistä saisi enemmän loukkaantua toisen käytöksestä? Vai saisiko molemmat yhtä paljon?