mun jääkiekkokausi pelastui tänään ku luin ettei Selänne tuu MM-kisoihin..jos se olis joukkueeseen tullu, olis tää ollu maailman huonoin jääkiekkovuosi mulle..toki huonomminkin olis voinu mennä, ja kerho ollu pudotusuhan alla..Julistin jääkiekkokauden loppuneeksi jo puolivälierien jälkeen, kun Kärpät ja Kalpa putosivat, mutta täytyy nyt vastata, kun suoraan kysytään. Toivottavasti Pelicans voittaa ja Jyp tekee ainakin kotona todella vähän maaleja... Ei sitä oijoijotusta kestä kuunnella... (Ai niin, mutta enhän minä kuuntelekaan!)
Se oli kyllä hyvä uutinen, siitä olen samaa mieltä! Minä avasin jääkiekkokauteni niin myöhään, että en ole ihan viivalla, miten kerholla meni. Vissiin jonnekin sijoille 11 tai jotain, kun en kerran siitä mitään muista.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26092872:mun jääkiekkokausi pelastui tänään ku luin ettei Selänne tuu MM-kisoihin..jos se olis joukkueeseen tullu, olis tää ollu maailman huonoin jääkiekkovuosi mulle..toki huonomminkin olis voinu mennä, ja kerho ollu pudotusuhan alla..
menee varmaan kotivoitoilla tää sarja, Pelsuilla vaan sit ensimmäisenä ratkaisun paikka =)Peli nyt 2-0 Jypille,perskutarallaa
toiseks viimeisenä oltiin.. =/Se oli kyllä hyvä uutinen, siitä olen samaa mieltä! Minä avasin jääkiekkokauteni niin myöhään, että en ole ihan viivalla, miten kerholla meni. Vissiin jonnekin sijoille 11 tai jotain, kun en kerran siitä mitään muista.
Tänä vuonna oli kyllä lyhyt kausi. Alkoi vähän ennen pudotuspelejä (en millään jaksaisi seurata runkosarjaa) ja päättyi jo puolivälieriin... Jatkoon päässyt nelikko oli niin täydellisesti Ei kiinnosta -sarjaa, että saavat pelata niin kuin lystäävät.
Ööö ootkohan ihan kartalla finaaliotteluiden määrästä ja montaa kertaa pääkaupunkiseudun joukkueet tai tepsi on voittanut?Jes Jyppi voitti!!! Ihanaa oon aina kannattanyt Jyppiä. Me ollaan Suomen parhaita, turha tulla enää hifkien ja tepsien sanoo mitään!!! En olis ikinä uskonu että näin pieni kylä voi olla SUomen paras suomen tärkeimmässä lajissa vaikka rahaa on vähän.
Hesan miljonäärit jäi nuolee näppejä!!!
Hei hei ja onnea koko tiimile KOKO sydämmestä