Sydän raskas
Mieheni pani parasta ystävääni viikonloppuna.....Minä tein saman tempun.(touhusin ystäväni miehen kanssa)KÄNNISSÄ kun käet koko porukka.Ryhmäseksiksi meni tilanne...en käsitä kyllä kuinka.Se ei POINTTINA.Nyt kadun ja harmittelen ja olen kiukkuinen jne.Mieheni mielestä suurentelen YHDESSÄ tekemäämme asiaa.Kukaan ei tehnyt mitään salassa...Rakastamme toisiamme ,emme kaihoa näitten muitten perään tai mitään.Nyt vain kun olen mustasukkainen luonne,niin en saa ajatuksia irti.Miksi pitikin...MInä olin se koko neljän poppoostamme joka lopetin touhun...muut olisivat jatkaneet ties mihin asti...Ottaa sekin pattiin.Mihin mieheni oli valmis jatkamaan tämän oman touhunsa kanssa.Tulen "hulluksi"näistä ajatuksista.Tehty mikä tehty.ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA/KATUMUKSIA SITTEN JÄLKEEN PÄIN...mihin tilanne on jatkossa mennyt parisuhteessa jne.Onko mahdollista päästä tämän yli ...ASIALLISIA kommentteja kiitos/moralistit älkööt vaivautukoot. :x Nyt mietin jopa sitä että tuneeko ukkoni nyt vetoa ym.ajatteleeko seksiajatuksia ystävästäni(jota näemme usein)MINÄ en voisi vähempää olla kiinostunut omasta peuhukaveristani,en todellakaan :\| En pysty mihinkään keskittymään,nyt on keskiviikko.La;na tapahtui;ja homma ei jätä mua hetkeksikään rauhaan päässäni.Kädet täristen tätäkin kirjoitan.Mitä tulikaan tehtyä hulluuksissamme....