Kumpia näistä huutaisin? Huutiksen Emmaljungat....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rattaat hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rattaat hakusessa

Vieras
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-city-cross-pink-check--09-kaikilla-varusteilla/145094177?ref=gl

Molemmat pink checkiä. Toiset city crossit ja toiset ceroxit. Ikä ja kunto kai molemmilla sama.

Suositteluja :)?

http://www.huuto.net/kohteet/----emmaljunga-cerox--2009-pink-check-----/145023043?ref=gl

Nää on siis ne toiset vaihtoehdot. Näissä ei ole koppaa, mutta musta kantokassi varmaan sopisi hyvin?

On siinä käytetyillä rattailla/vaunuilla hintaa...
Mutta ylemmistä joudut pulittamaan siis todennäköisesti 550 euroa ja alemmista 400 euroa. Onko tällä merkitystä sinulle? Entä vaunujen sijaintipaikalla? Älä osta matkahuollon tai postin kautta.

Itse ottaisin alemmat.

Miksiköhän näistä vaunuista/rattaista luovutaan alle vuoden kuluessa ostosta...?

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Mutta ylemmistä joudut pulittamaan siis todennäköisesti 550 euroa ja alemmista 400 euroa. Onko tällä merkitystä sinulle? Entä vaunujen sijaintipaikalla? Älä osta matkahuollon tai postin kautta.

Itse ottaisin alemmat.

Miksiköhän näistä vaunuista/rattaista luovutaan alle vuoden kuluessa ostosta...?

Kummatkin on teoriassa noudettavissa. Alemmista ajattelin, jos vaikka 350e irtoaisivat, niin voisin ostaa. Tuttavalta saisin emman mustan kantokopan.
En tiedä miksi luopuvat, mutta yksi veikkaus on, että vaunuiän jälkeen hakkivat "pikkurattaat" :).

Itse ottaisin alemmat.

Minä taas olen ostanut yhdistelmät matkahuollon kautta samoin pelkät rattaat ja hyvin tulivat ja olivat enemmän kuin luvattiin molemmat.

Vaunuista/rattaista voidaan luopua alle vuoden käytön jälkeen monestakin syystä. Esim. meillä eivät "huolineet" yhdistelmiä ollenkaan. Ei nukkunut ulkona ja rattasosasta ei tykännyt joten piti hommata toisen malliset.
Ei siis kyse ko.tuotteesta jota ei huolinut!
Näin ollen meidän yhdistelmiä käytettiin ehkä 7kk yrittäessä ensin nukkumaan niihin mutta kun ei ulos suostunut ja sitten koitettiin myöhemmin ei suostunut edes istumaan niissä niin eipä niillä mitään tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:

Itse ottaisin alemmat.

Minä taas olen ostanut yhdistelmät matkahuollon kautta samoin pelkät rattaat ja hyvin tulivat ja olivat enemmän kuin luvattiin molemmat.

Vaunuista/rattaista voidaan luopua alle vuoden käytön jälkeen monestakin syystä. Esim. meillä eivät "huolineet" yhdistelmiä ollenkaan. Ei nukkunut ulkona ja rattasosasta ei tykännyt joten piti hommata toisen malliset.
Ei siis kyse ko.tuotteesta jota ei huolinut!
Näin ollen meidän yhdistelmiä käytettiin ehkä 7kk yrittäessä ensin nukkumaan niihin mutta kun ei ulos suostunut ja sitten koitettiin myöhemmin ei suostunut edes istumaan niissä niin eipä niillä mitään tehty.

makuasia varmaan, mutta minusta vaunut ovat sen verran iso ostos (etenkin jos hinta on 550 euroa) että haluan nähdä ne ennen ostoa, kokeilla niitä ja maksaa käteisellä paikan päällä enkä odotella että josko se myyjä ei pistäkään niitä postiin tai "unohti" kertoa että niissä on jotain vikaa. Siinä kun on yksi nega aika pieni juttu, jos tuleekin sutta paketissa.
Hyvä että sinua on lykästänyt. Olen itse mennyt noutamaan pari kertaa rattaita ja todennut että eivät olekaan sellaiset kuin piti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä myös noi on käytettyinä sen verran hintavat että ostaisin uudet.

En mäkään ehkä tohon osta heti hintaan huutaisi, mutta tarjoaisin noista ylemmistä 500 tai alemmista 350e :)!
Niillä hinnoilla voisin kyllä jo ostaa....

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Emmaljungissa on se huonopuoli että tuo kuomu on lerppu sissänpäin kun siinä on kurkistusluukku ja hyttysverkko.
Itse en ottaisi kumpiakaan vaikka ilmaseksi saisin.

Meil on ceroxit, hyvät ja tukevat, kulkevat epätasasessakin maastossa. Ei meillä ainakaan kuomu ole lerppu?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kuka sitä nyt monta vuotta jaksaa samoja rattaita katsella?

No tuskin kukaan ; )
Mutta että luopuu jo 8 kk kuluttua. Taitaa olla kuosi, johon kyllästyy helposti (kun nuo Ceroxit kuitenkin ovat ns. rattaat, eivät vaunut).

No tuskin kukaan ; )
Mutta että luopuu jo 8 kk kuluttua. Taitaa olla kuosi, johon kyllästyy helposti (kun nuo Ceroxit kuitenkin ovat ns. rattaat, eivät vaunut).

Minä vaihdan rattaat puolen vuoden välein, tylsäähän se olisi samat rattaat aina vaikka kuosi olisi kuinka kiva. :)

No tuskin kukaan ; )

Minä vaihdan rattaat puolen vuoden välein, tylsäähän se olisi samat rattaat aina vaikka kuosi olisi kuinka kiva. :)

Sinä vaidat aika harvoin B)
Minulla oli parhaimmillaan viidet samaan aikaan. Mutta ne suosikkirattaat olivat melkein koko ratasajan olemassa, niistä en luopunut.

No tuskin kukaan ; )

Sinä vaidat aika harvoin B)
Minulla oli parhaimmillaan viidet samaan aikaan. Mutta ne suosikkirattaat olivat melkein koko ratasajan olemassa, niistä en luopunut.

meillä ei ole yhdetkään rattaat olleet 6kk kauempaa, ja tällä hetkellä löytyy 6 rattaat +tuplat

Mulla on ollut nyt 8kk käytössä Ceroxit, ostaessa puntaroitiin City Crossien ja Ceroxien välillä. Loppujen lopuksi Ceroxit voitti, kun menivät pienempään tilaan kasattuina meidän autoon.

Nyt kun ne on olleet käytössä, niin miinuksia tulee:
-kuomusta, se on vino
-rattaat nitisee, natisee, täytyy rasvailla TOSI useasti
-rattaat on vähän "kolhot"
Plussaa:
-heittoaisa on superkätevä. Varsinkin nyt kun on ollut näin aurinkoista, sitä on tullut käytettyä paljon.
-seisomalaudankin kanssa kevyet ja hyvät työntää

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos mielipiteistä! Täytyy hetki nyt puntaroida ja ehkäpä laittaa myyjille kyselyä hinnasta....

Mie en kyllä oikein tajua miksi pitää laittaa kyselyä hinnasta,kun huutiksessaahn ne pyyntihinnat näkyy varsin selkeästi ilmoituksessa. Jos tahtoo kärryt,huutaa ja katsoo voittaako....

Yhteistyössä