Kumpi todennäkönen isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuules nyt, jos vauva olisi saanut alkunsa 13.8. olisi laskettu aika jo 6.5. kyllä siinä aika ero olisi ja olisit jo huomannut. Kyllä hyvin hyvin todennäköisesti miehesi on lapsesi isä

Ei kai se oo niin vakavaa jos kyseessä oleva hairahdus myös suomalainen. Jos kyseessä esim. Aasialainen tai afrikkalainen mies niin senhän sä näet heti synnyttyään jos lapsella esim. Afrotukka syntyessään. Voi olla että oman miehen huumori loppuu siihen mutta toivossa on hyvä elää.

Jotkut naiset tietävät milloin lapsi on saanut alun, vaikka ihan oman miehensä kanssa, koska tietävät tarkkaan kiertonsa, milloin ovuloivat jne.
Valitettavasti itse en tiedä esim. ovulaatioajankohdasta mitään.
En oleta että täällä on "kaltaisiani" naisia paikalla monia.

-ap
Jotkut naiset myös tietävät että lapsen isä on oma mies koska ne pitävät haaransa kinni baarireissuillaan.

Jotkut naiset myös tietävät että lapsen isä on oma mies koska ne pitävät haaransa kinni baarireissuillaan.
Kauhean tuomitsevaa. Ja avioliitossa syntyneen lapsen isä on aina automaattisesti aviomies ,eiköhän näitä ole kautta maailman syntynyt. Tässä kumpikin tietää tilanteen sentään. Itse en olisi kertonut ellen olisi kiinni jäänyt. Ei se pikku vahinko oo maailmanloppu

Tiedän.
Tähän lähes 40 ikävuoteen mennessä minäkin olisin mikä tahansa muu kerta tiennyt varmasti kuka tuleva isä olisi.
Tämän kerran tein yhden virheen ja kärsin kyllä seuraukset itse.
Totuus kuitenkin on että lapsi on todella toivottu, ehkä jopa nyt on viimeisiä hetkiä kun vauvasta voin haaveilla ja saadakkin.

-ap

Tiedän.
Tähän lähes 40 ikävuoteen mennessä minäkin olisin mikä tahansa muu kerta tiennyt varmasti kuka tuleva isä olisi.
Totuus kuitenkin on että lapsi on todella toivottu, ehkä jopa nyt on viimeisiä hetkiä kun vauvasta voin haaveilla ja saadakkin.

-ap
Ja ole hyvällä mielellä ja onnellinen vauvasta :giggle:

Kauhean tuomitsevaa. Ja avioliitossa syntyneen lapsen isä on aina automaattisesti aviomies ,eiköhän näitä ole kautta maailman syntynyt. Tässä kumpikin tietää tilanteen sentään. Itse en olisi kertonut ellen olisi kiinni jäänyt. Ei se pikku vahinko oo maailmanloppu

Sekään ei varmaan olisi maailmanloppu, jos mies työntelisi "kosteana kesäyönä" naapurin Jennin raskaaksi ja vaimon pitäisi pakkoadoptoida tuon syrjähypyn tuloksena syntynyt lapsi. Kasvattaa ja maksaa kustannukset seuraavat 18 vuotta.

Tiedän.

-ap
Jos suhde kestää pettämisen niin sit se kestää. Se ei o syntyvän lapsen vika jos oikea isä tai äiti ei ole nykyinen tuleva ex.

Noinniinku yleensä parisuhteessa ollaan jos tykkää olla. Jos kattelee muita niin suhteessa on jotain vialla tai oma libido on karannut lapasesta.

Mulla ei ole mitään ongelmia suhtautua naisystäväni lapsiin kuin omiini.
Tai jos nyt saisin tietää, että joku lapsistani ei olisikaan minun niin ihan varmasti olisi aina vaan minun lapseni. Ei tehty muuksi muutu ja lapseni ovat kasvaneet minun lapsinani. Eikä mulla ole mitään syytä epäillä rouvani uskollisuutta ainakaan ennen kuin nuorin täytti kymmenen.

Mut jos naisystävääni kiinnostaa vieras peti niin menköön sinne. Ei mun kanssani ole pakko olla. Jos joku muu kiinnostaa enemmän kuin minä niin valinta on vapaa.

Laiskaksi kutsutaan miestä joka ottaa vaimon joka on valmiiksi raskaana. Et ei niinku sitäkään vähää itte viitti tehdä.

Esikoiseni isä ei ole nykyinen mieheni, lapsi on jo yläaste ikäinen ja paljon oman isänsä kanssa tekemisissä.
Olen itsekin miettinyt että teenkö tästä itselleni ongelman vaan, jotta pääsisin suhteesta ulos. Silti epäilen sitä, koska haluaisin todella mieheni olevan isä lapselle jota odotan ja uskon että meistä voisi tulla hyvä perhe ja miehestä hyvä isä lapselle.

-ap
Eikähän olisi helpompaa erota suorilta tämän perusteella. Ihmettelen vain miten miehesi suostui harrastamaan kanssasi mitään jos olet käynyt vieraissa eli ihmettelen teitä kumpaakin.

Niin, empä olisi tätä itsekkään osannut itsestäni arvata. Olen saanut ensinmäisen lapsen nuorena ja nuoruus jäi ikäänkuin kesken.
Nyt sitten varttuneemmalla iällä kun sitä järkeä pitäisi jo olla, niin olen tehnyt ison erehdyksen kosteana kesäyönä, enkä ole millään tavalla ylpeä asiasta. Tuleehan se olemaan häpeällistä erota miehestä jos lapsi ei hänen olekaan, saa suku tietää asiasta myös.
Enköhän kuitenkin ole nyt saanut ihan tarpeeksi miettimisen aihetta valinnoistani, ilman että minua internetissä vielä solvataan?

-ap
Vastuunpakoilua havaittavissa? Miettisin jatkoa erittäin vakavissaan. Jos lapsi ei edes ole miehesi, niin miksi jatkaisitte yhdessä jos pystyit pettämään häntä etkä selkeästi hyväksy häntä isäksi? Kenen kanssa muuten petit miestäsi? Mitä ihmettä ajattelit kun sekstasit paljaalla vierasta etkä hakenut edes je:ä?

Sekään ei varmaan olisi maailmanloppu, jos mies työntelisi "kosteana kesäyönä" naapurin Jennin raskaaksi ja vaimon pitäisi pakkoadoptoida tuon syrjähypyn tuloksena syntynyt lapsi. Kasvattaa ja maksaa kustannukset seuraavat 18 vuotta.
Ei olisi minulle . Tiedän ,että monelle olisi. Niin naiselle kuin miehelle . Tässä miehen ei ole pakko adoptoida toisen lasta, vaan hän haluaa niin tehdä. Ja on vielä se valinnanvapaus . Valintani olisi sama, voisin kasvattaa puolisoni lasta rakkaudella vaikkei olisi omani. Ja niin olen tehnyt

Vastuunpakoilua havaittavissa? Miettisin jatkoa erittäin vakavissaan. Jos lapsi ei edes ole miehesi, niin miksi jatkaisitte yhdessä jos pystyit pettämään häntä etkä selkeästi hyväksy häntä isäksi? Kenen kanssa muuten petit miestäsi? Mitä ihmettä ajattelit kun sekstasit paljaalla vierasta etkä hakenut edes je:ä?
Taas tuomitsevaa kommentointia. Ap kertoi jo olevansa pahoillaan ja häpeissään tapahtumista . Ei hänen tarvitse olla. Ja mies itse haluaa jatkaa suhdetta ja olla isä lapselle ,oli biologinen isä tai ei. Miksi tää ois muille ongelma kun ei oo hänelle ?

Erona tähän tapaukseen löytyy. Tässä on on isyyden suuri todennäköisyys ja valinnanvapaus . Ei pakkoadoptioita .

Sama tilanne täällä....
Kumpi on mahdollisen tulevan lapseni isä.
Olin eronnut miehestäni useita kuukausi sitten.
Tapasin kivan miehen jonka kanssa sitten menin sänkyyn humalassa 20.päivä.(Ei ehkäisyä) .Sitten jostain kumman syystä tämä ex-mieheni ottikin yhteyttä minuun ja halusi meidän palaavan yhteen,kävimme pitkiä keskusteluja asiasta ja lopuksi päädyimme sänkyyn 25.päivä(ja minulla oli koko ajan huono-omatunto,kun mietin mitä olin mennyt tekemään) no nyt olemme onnellisesti yhdessä ja huomasin olevani raskaana.Edelliset kuukautiset alkoivat 15. päivä ja kiertoni on n.24 päivää.Kauhea tilanne, meillä ei ole entuudestaan lapsia ja ei olla puhuttu niiden hankkimisesta.Mitä teen?

Yhteistyössä