Kumpi teki enemmän väärin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piipi

Vieras
Meillä oli pieni luottamusjupakka tuossa hieman aikaa sitten, kirjoittelin siitäkin tänne.. Tästä johtuen mun on tosi vaikea luottaa mieheeni ja tein jotain todella typerää ja tutkin hänen puhelinta! Löysin sieltä edelliseen jupakkaan liittyneen henkilön numeron VÄÄRÄLLÄ nimellä, eli ei ollut poistanut numeroa vaikka lupasi.

Kummalla on suurempi syy suuttua? Koska mies on nyt tosi vihainen kun tutkin hänen puhelinta... No, tiedän todellakin että tein väärin mutta en kadu, koska näin sain selville että edelleen mulle valehdellaan. Miksi se ei ymmärrä ettei se luottamus tule taikasauvalla napsauttamalla vaan olemalla sen luottamuksen arvoinen? EN ymmärrä valehtelijoita...

Ei sillä mulle olekaan, sillä TEIN ITSE VÄÄRIN, ja myönnän sen, mutta mies ei suostu edes keskustelemaan, vaikka mielestäni tekoni oli oikeutettu koska hän jäi sitä myötä kiinni...

siis miksi väärällä nimellä numero?minun mielestä miehes on petturi jos naisten numeroita säilyttää.tuntuis että ois niinkuin se nainen hätävarana,tarjolla

Toivon että tietäisin, mutta en tiedä... Ehkä juuri hätävarana, tarjolla, en tiedä, sen tiedän että pettänyt ei ole enkä siitä epäile, mutta siis syytä olla varuillaan on kyllä!!! Ja kun juuri luulin että voin alkaa rakentamaan luottamusta uudelleen, mutta ei, pitää taas aloittaa alusta ja tuntuu että oon ihan rikki! En tiedä miksi, ehkä siksi että pelkään että mua henkisesti petetään vaikka fyysisesti niin ei olekaan käynyt. Ja nyt ajattelen jo itsestänikin että olen hermoraunio-idiootti, että miksi se mun kanssa edes olisi kun osaan tehdä jokaisesta asiasta niin hemmetin ison ongelman!!!

Yhteistyössä