Kumpi teistä on paremman näköinen näistä hääpuvuista? ( vielä hääpukuasiaa kerran )

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Miten sä ap jaksat kysellä samaa asiaa täällä päivä toisensa jälkeen? Et osaa itse päättää edes puvun väriä jossa astelet vihille?

Mä en vaan voi ymmärtää näitä morsiamia jotka hakevat hyväksyntää näinkin henkkoht asioille jostain keskustelupalstalta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Maailmassa on vaan paljon muitakin värejä kuin valkoinen tai punainen/musta. Joista lähes jokainen soveltuu paremmin hääpuvuksi kuin nuo kaksi em.
Mä taas en ymmärrä että miksi ei voisi pukeutua juuri siihen mihin itse haluaa. Joku vihreä silkkipuku mun päällä kuulostaa aika...hmm :D
Ja siis toki kaikenlaiset mielipiteet on tervetulleita, mutta kysymykseni pointti oli lähinnä se kumpi väri on kauniimpi, ei se kumpi on soveliaampi koska se on mulle yks hailee, vahvasti punaista tai mustaa tulee kumminkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Tässä sen taas näkee miten ihmiset ajattelee, kun kaikilla on valkea puku niin kyllä ap sullakin pitää olla :)

Itsekkin sanoin jo reilut 10v. sitten kun miehen kans puhuttiin naimisiin menosta että mun päälle ei koskaan tule valkoista, se on joko musta tai punainen.
Vielä ei naimisissa olla ja lupaan vieläkin että vaaleaa pukua ei minulle tule .
Kun parin vuoden päästä on ajankohtaista valita pukua niin tulen tänne sitten kauhistuttamaan teitä :D
Maailmassa on vaan paljon muitakin värejä kuin valkoinen tai punainen/musta. Joista lähes jokainen soveltuu paremmin hääpuvuksi kuin nuo kaksi em.
kas kun tässä kohti mä en ymmärrä... että mieluummin päälle vaikka kirkkaan keltainen puku kuin musta... :eek:
mikä noissa kahdessa värissä on niin kamalaa ettei muka hääpukuun sovi?
eikä parempi ole se että puku sopii kantajalleen ja sen henkilön tyyliin ja mieltymyksiin kuin se että sopii johonkin kuvitelluihin normeihin... :snotty:

vieras
Nätti puku varmaankin ihan millä värillä vain. Ja jokainen tietysti pukeutuu siihen väriin, mistä pitää. Kirkkoon en mustaa laittaisi, mutta muihin häihin mikä ettei. Se, että aikoinaan on morsian ollut mustissa ei tarkoita sitä, että siihen nykyään olisi totuttu, tottumiskysymyshän se kuitenkin loppujen lopuksi on. Musta on kuitenkin minusta hieman synkkä, tosin sekin riippuu henkilöstä, joka on puvun sisällä :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Miten sä ap jaksat kysellä samaa asiaa täällä päivä toisensa jälkeen? Et osaa itse päättää edes puvun väriä jossa astelet vihille?

Mä en vaan voi ymmärtää näitä morsiamia jotka hakevat hyväksyntää näinkin henkkoht asioille jostain keskustelupalstalta.
Päivä toisensa jälkeen? Mä pyysin eilen palstalaisia muokkaamaan noita kuvia, en kysellyt mielipiteitä. Ja kai sitä mielipiteitä saa kysyä, musta tai punainen puku tulee jossain määrin joka tapauksessa olemaan. Ja niin valitettavaa kuin onkin en ole saanut edelleenkään päätettyä hääpukuani. En halua kuulua niihin jotka tilaa ensin puvun ja sitten toisen kun mieli muuttuukin.

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä taas en ymmärrä että miksi ei voisi pukeutua juuri siihen mihin itse haluaa. Joku vihreä silkkipuku mun päällä kuulostaa aika...hmm :D
Ja siis toki kaikenlaiset mielipiteet on tervetulleita, mutta kysymykseni pointti oli lähinnä se kumpi väri on kauniimpi, ei se kumpi on soveliaampi koska se on mulle yks hailee, vahvasti punaista tai mustaa tulee kumminkin :)
Mitä ihmeen järkeä ylipäänsä on kysyä että kumpi väri on kauniimpi? Lasketko värin saamien äänien määrän ja ostat puvun sen perusteella? Kauneus on katsojan silmässä. Osta hyvä ihminen se väri ja puku, josta itse pidät.

ap
Mitä ihmeen järkeä ylipäänsä on kysyä että kumpi väri on kauniimpi? Lasketko värin saamien äänien määrän ja ostat puvun sen perusteella? Kauneus on katsojan silmässä. Osta hyvä ihminen se väri ja puku, josta itse pidät.
Tietenkin lasken, nyt äkkiä äänestämään! :saint:
Kai sitä hyvänen aika voi kysyä, ei elämän tarvitse noin vakavaa olla. Hömppäpalstahan tämä on muutenkin.

tuo kultainen ois kans tosi hieno, olikohan tuota hopeana? se iskis muhun varmaan parhaiten. Valkoinen kirjailu punaisella kankaalla on toki raikas, mutta voi olla häämekkoon liian kirjava ja marianne. :D vaikea sanoa näkemättä.

minä
Erivärisiä;
http://images.google.fi/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&channel=s&hl=fi&source=hp&q=h%C3%A4%C3%A4puvut&um=1&ie=UTF-8&ei=Q9NDS5qIJ43W-Qa6zuiuCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CC4QsAQwAw

minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Erivärisiä;
http://images.google.fi/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&channel=s&hl=fi&source=hp&q=h%C3%A4%C3%A4puvut&um=1&ie=UTF-8&ei=Q9NDS5qIJ43W-Qa6zuiuCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CC4QsAQwAw
Ei näköjään toimi noin,kirjoita tuonne; hääpuvut

Melko samanlaisia eri väreissä

vww
Virgins wear white.

Mä en ainakaan häihini valkoista pistä, se olis huono vitsi ku on lapsikin jo :LOL: Mulle tulee luultavasti ap:n mekon kaltaista punaista yhdistettynä luonnonvalkoiseen, vaikka yhdistelmästä en sen tarkempaa kuvaa osaa antaa :)

vww
Ja näille jotka pelkäävät ympäristön "shokkia" ja "järkytystä" ja sen takia valitsisivat jonkun haljumman puvun... Mielestäni nimenomaan häissänsä jos jossakin pitäisi olla näyttävän näköinen.

Yhteistyössä