Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.
musta sopii hääpuvuksi mikäli morsian itse on sen tyylinen ei pidä kangistua kaavoihinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.
Surupukuunko meinasit pukeutua hääpäivänäsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.
Sama kysymys sinulle, miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Ei jumaliste sentään mustaa hääpuvuksi. Joku tolkku sentään...
Jos noista jompikumpi on pakko valita, niin punainen.
häh, mä en näe siinä mitään omituista... jos tykkää mustasta niin miksi ei.. sitäpaitsi toi puku on varsin näyttävä mustanaAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Ei jumaliste sentään mustaa hääpuvuksi. Joku tolkku sentään...
Jos noista jompikumpi on pakko valita, niin punainen.
Jotkut käytöstavat on sentään hyvä osata, vaikkei haluaisi kaavoihin kangistuakaan.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:musta sopii hääpuvuksi mikäli morsian itse on sen tyylinen ei pidä kangistua kaavoihinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.
Tiesitkö että ennen morsiamet ovat pukeutuneet mustaan hääpukuun?Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Surupukuunko meinasit pukeutua hääpäivänäsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.
Menikö tämä nyt oikein päin?Alkuperäinen kirjoittaja Hoopo79:Maistraattiin punainen, mutta kirkkoon musta. Ensimmäinen on niin synninvärinen, että herkimmät häävieraat säikähtävät.
Tiesin, mutta siihen on ihan muut syyt kuin se että musta on kiva väri. Ei entisaikaan ollut tapana ostaa mekkoa joka juhlaan, ja musta sopi myös hautajaisiin, ristiäisiin sun muihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiesitkö että ennen morsiamet ovat pukeutuneet mustaan hääpukuun?Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Surupukuunko meinasit pukeutua hääpäivänäsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti punainen. Ei mustaa hääpuvuksi.