Kumpi tässä nyt on normaalia.. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Mies haluaa jokahetki sama missä ollaan, mä en "ku" noin kerran viikossa, toki välillä useammin.
Ja mies meinaa etten oo normaali ja syyttää itseään ku en jokailta halua. Rakastan häntä yli kaiken, mut en nää sitä niin et rakkaus näytetään vain seksillä.
Meillä 3 pientä lasta jotka vie myös voimia.
Kertokaa mulle.

Kummatkin ovat normaaleja. Toinen vain on viriilimpi ja toinen ei. Ei siinä sen kummempaa. Asiat tuppaavat selviämään keskustelulla, ei syyttelyllä. Keskustelkaa ihan kunnolla niin, että ymmärrätte toistenne kannat tässä asiassa ja siitä sitten eteenpäin päivä kerrallaan.

Kyllä se ukko jossain vaiheessa uskoo että ei onnistu. Tunnustan itsekin olleeni se säälittävä ukko joka ruinasi seksiä joka ilta. Nyt kuitenkin tiedän että vaimoa ei kovin usein haluta.

terveisin: aviomies joka ei vielä tänä vuonna ole seksiä saanut ja viime vuonnakin vain kerran

No meillä kuitenki mun mielestä iha kohtuullisesti sitä seksiä saa kun välillä useamman kerran viikossa, ja todella harvoin on pidempiä taukoja. Minkäs tekee jos hormoonit on sekaisin eikä kokoajan tee mieli

Meillä tuo menee toisin päin. Mä haluaisin joka päivä, mies kerran viikossa. Kyllähän hetki kesti, että päästiin yhteisymmärrykseen, varsinkin kun suhteen alussa seksiä oli lähes päivittäin, joskus useastikin päivässä. Tuli itelle vähän sellanen olo, että on joku syy miksi mies ei enää halua mua. Asioista keskusteltiin ja molemmat teki kompromissin. Nykyään molemmat saa seksiä sopivasti :D

"nenne89" anteeksi näin suorasukainen kysymys mutta mikä nyt on sitten kompromisinne että kumpikin saa sopivasti? Meillä ei tosiaankaan olla päästy minkäänlaiseen kompromissiin vaan mennään vain tällä kerran vuodessa tahdilla. se kun on kuulemma toisen osapuolen mukaan ihan normaalia? Itseä tämä tilanne rassaa niin paljon että se häiritsee jo suunnattomasti elämääni. Ja jos totta puhutaan niin ei tällainen elämä enää edes elämisen arvoiselta tunnu ja on tuota tullut pohdittua että jos minä en kerta ole paskan vertaa haluttava seksuaalisesti niin ei minua enää kovin pitkään edes haluta elää vaan kun ei rohkeus vielä toistaseksi riitä sen päättämiseen.

Mä nostin kissan pöydälle, ja kysyin mieheltä, että mikä hänen mielestään on muutos entiseen, miksi seksi on vähentynyt. Mies sanoi että mun "ruinaaminen" (eli seksin ehdottaminen sanallisesti) on alkanut ärsyttää, kaikkien muiden paineiden lisäksi (mies aloitti koulun, suhteen alussa oli töissä, mutta jäi pian työttömäksi, ja auva syntyi). Mä en siis enää pyydä seksiä, vaan annan miehen tehdä alotteen, tai jos itse teen aloitteen ja mies kieltäytyy, en ruinaa. Oon itekin tajunnut että se on raivostuttavaa, ja tiedän toimineeni siinä väärin.

Tämän lisäksi, jos toinen torjuu aloitteen, voi hyvin käyttää omaa kättään. Harvoin siinä toinenkaan loppujen lopuksi toimeettomaksi jää. Ja vaikka jäisikin, niin saa aloitteen tekijä kuitenkin lähes sitä mitä halusikin :D saa nähdä, kuinka kauan tää kompromissi toimii. Kuitenkin mielestäni asiallinen (ei syyttävä tai painostava) keskustelu näistä asioista puolison kanssa toimii parhaiten.

En minäkään enää ruinaa. Kysäisen yleensä parin kuukauden välein että onnistuisiko ja kun vastaus on kielteinen niin hyväksyn sen ja odotan taas pari kuukautta ennenkuin kysäisen...
Toinen osapuoli on edellisen kerran tehnyt aloitteen vuonna 2010.

Arvaapa miltä minusta tosiaan tuntuu.... Tunnenpa olevani erittäin haluttu aviomies!!! Lisäksi jostain syystä tuo oma käsi ei kykene antamaan sellaista fyysistä läheisyyttä mitä kaipaisi...

Sä oot niin onnekas. :) Olis varmasti mahtavaa, kun joku haluaisi koko ajan. :D
Mua ei kukaan oo vuosiin halunnut :ashamed:
Ja joo, molemmat olette ihan normaaleja. (mä en oo normaali, tunnen itseni sairaaksi friikiksi :'( )

"Tiukun äiti". Huomaat varmaan, että minua ei ole haluttu vuoden 2010 jälkeen, mutta kerran olen ilmeisesti säälistä vaimoltani saanut seksiä viime vuonna. Minun on ilmeisesti pakko myöntää realiteetit, että vaikka olenkin vaimoni mielestä oikein mukava tyyppi niin fyysiseen läheisyyteen minun kanssani ei voi alkaa...

Sinulle "Tiukun äiti" voin sanoa, että todennäköisesti sinua tullaan haluamaan aikaisemmin kuin minua!

"Tiukun äiti". Huomaat varmaan, että minua ei ole haluttu vuoden 2010 jälkeen, mutta kerran olen ilmeisesti säälistä vaimoltani saanut seksiä viime vuonna. Minun on ilmeisesti pakko myöntää realiteetit, että vaikka olenkin vaimoni mielestä oikein mukava tyyppi niin fyysiseen läheisyyteen minun kanssani ei voi alkaa...

Sinulle "Tiukun äiti" voin sanoa, että todennäköisesti sinua tullaan haluamaan aikaisemmin kuin minua!

:hug: voimia :hug:
No mua ei oo haluttu vuosiin.. Enkä kyllä usko että tullaan haluamaankaan :ashamed:

Ei millään pahalla, mutta kyllä mulle tulee mieleen että teillä on pelkkä ystävyyssuhde... Miten voi olla noin harvoin seksiä? Miten sinä jaksat elää tuolla tavalla? Etkö mielestäsi ansaitse enempää?

Hyvä kysymys? Enkö mielestäni ansaitse enempää??? Totta helvetissä ansaitsisin, mutta se asia ei ole minun päätettävissäni että kuinka usein vaimoni haluaa harrastaa seksiä kanssani.

Toiseen kysymykseen, että miten jaksan elää tuolla tavalla on vastaukseni että jaksan elää niin huonosti, että voimat asian suhteen alkavat olemaan sillä tolalla että minua ei enää edes kiinnosta elää...

Hyvä kysymys? Enkö mielestäni ansaitse enempää??? Totta helvetissä ansaitsisin, mutta se asia ei ole minun päätettävissäni että kuinka usein vaimoni haluaa harrastaa seksiä kanssani.

Toiseen kysymykseen, että miten jaksan elää tuolla tavalla on vastaukseni että jaksan elää niin huonosti, että voimat asian suhteen alkavat olemaan sillä tolalla että minua ei enää edes kiinnosta elää...

Voi, tulee niin paha mieli puolestasi. Ilmeisesti suhteessanne on jotain muuta niin hyvää, että haluat sitä jatkaa?

suhteessamme ei ole kovinkaan paljon hyvää ellei lasketa sitä että toimeen tullaan. Ainoa syy miksi yritän sinnitellä tässä suhteessa on lapset. Ero ei ole minulle ratkaisu sillä silloin tulen varmuudella menettämään lapseni...

Tosiasia on vain se, että en tiedä kuinka pitkään voimani riittävät. Jaksanko edes huomiseen vai olenko niin kovanahkainen että jaksan niin pitkään että lapset lähtevät maailmalle tuossa 16 vuoden kuluttua.

Meillä ei kumpikaan halua seksiä. Semmoiseksi tämä on vain luisunut. Mutta kun väsyttää, ei ole paikkaa, missä sitä harrastaisi: nuorempi nukkuu meidän makuuhuonessa, vanhemman lapsen huone on olohuoneen vieressä: jos se sieltä kesken unien herää, niin olohuoneeseenhan se suorilla tulee. Keittiön lattia taas ei houkuta. Lisäksi mies on lihonut ja se vähentää minun kiinnostustani seksii.

[QUOTE="vieras";26436827]Meillä ei kumpikaan halua seksiä. Semmoiseksi tämä on vain luisunut. Mutta kun väsyttää, ei ole paikkaa, missä sitä harrastaisi: nuorempi nukkuu meidän makuuhuonessa, vanhemman lapsen huone on olohuoneen vieressä: jos se sieltä kesken unien herää, niin olohuoneeseenhan se suorilla tulee. Keittiön lattia taas ei houkuta. Lisäksi mies on lihonut ja se vähentää minun kiinnostustani seksii.[/QUOTE]

Tekosyitä nuo väsymys ja ei ole paikkaa :) Jos on kiinostusta niin kyllä se väsymyskin häviää. Aina voi laittaa lapsille lastenohjelmat ja lukittautua vaikka kylpyhuoneeseen. Ei siinä nyt niin kauaa mene.

Tietysti se on eriasia jos ei kiinosta tai haluta yhtään. Mutta sillekin kannattaa tehdä jotain mielummin ennemmin kuin myöhemmin.

Keskusteltu on ja hän sanoo että vedä käteen. Lisäksi hän sanoo että tällainen seksitiheys on normaalia. Alkaa tosiaan tuntumaan, että hän ei tosiaankaan ymmärrä tämän tilanteen vakavuutta minun mielenterveydelleni vaikka olenkin asiasta maininnut!!! No jospa hän sitten joskus ymmärtää kun löytää minut köydennokasta autotallista...

Keskusteltu on ja hän sanoo että vedä käteen. Lisäksi hän sanoo että tällainen seksitiheys on normaalia. Alkaa tosiaan tuntumaan, että hän ei tosiaankaan ymmärrä tämän tilanteen vakavuutta minun mielenterveydelleni vaikka olenkin asiasta maininnut!!! No jospa hän sitten joskus ymmärtää kun löytää minut köydennokasta autotallista...

Toivottavasti vaimosi sinut kuitenkin mielummin jonkun ihanan naisen vierestä, jonka kanssa saat tuntea sen miltä tuntuu olla haluttu :)

En usko että menetät lapsia erossa. Ei se nyt ihan niin mene.

Kerran vuodessa saaja, onko sinulle tapahtunut jotain näiden vuosien aikana joka olisi muuttanut sinua? Minua jäi vaivaamaan tuo kun sanoit eron tullessa joutuisit luopumaan lapsista, miksi niin?