Kumpi saa paremmin miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näytän a:lta, mutta olen luonteeltani b. Moni mies kiinnostuu, jos olen sinkku, mutta lähtevät karkuun häntä koipien välissä, kun tajuavat, etten suostu heidän seinätapetikseen.

Aaa...

Miehiä otetaan nypäivänä. Rohkeutta peliin ja avaus naiselta niin illan lopussa kolme miestä (ihan oikeasti) on yhtäaikaa pyytelemässä saatile.

Eikä se ulkonäöstä kiinni oo vaan asenteesta. :p

Jos mä olisin mies, niin noilla kuvauksilla en ottas kumpaakaan. :D

Muodokas, nätti (siis mun mielestä nätti, tykkään persoonallisen näköisistä), mukava, huumorintajuinen nainen lähtis mun mukaan, jos se suostus lähteen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Jos mä olisin mies, niin noilla kuvauksilla en ottas kumpaakaan. :D

Muodokas, nätti (siis mun mielestä nätti, tykkään persoonallisen näköisistä), mukava, huumorintajuinen nainen lähtis mun mukaan, jos se suostus lähteen... :D

Ei voi valita kuin noista kahdesta. Onhan se vaikeaa, mutta ota riski ja kokeile kuitenkin :D

No pakko sanoa, että niin PALJON merkitsee se, mitä nainen ajattelee ja mistä puhuu, että en osaa noista vaihtoehdoista valita. Jos toinen on toista fiksumpi niin voittaa loppupeleissä. Yhdeksi yöksi otan sen, kumpi sattuu osumaan kohdalle :p

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Lisää mielipiteitä, kiitos! Erityisesti siitä, että miten ne miehet eroavat toisistaan jotka näistä olisivat kiinnostuneita.

Mulle tulee ainakin sellainen kuva, että dominoivat, huonoitsetuntoiset ehkä jopa väkivaltaiset miehet ottavat itselleen mieluusti usein sellaisen tapettinaisen. Vahvat itsensä tuntevat hyväitsetuntoiset miehet sen sijaan kestää naisessa vähän haastettakin.

Lisää vastauksia, kiitos! :) Ja keskittykää siihen, että kumpi on miesten mielestä suositumpi, ei siihen että kumpi sinusta on paremoi tai kumpi haluaisit olla tai muuta sellaista.

Yhteistyössä