Kumpi s-bonuskortti sulla on,käteis- vai maksukortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on siinä se visa debet vai mikä sen nyt on eli toimii pankkikorttina myös ulkomailla mutta on luototon, mulla kun on op-visa niin en sit toista luottokorttia katsonu tarvitsevani

S-etukortin ja lisäksi sitten myös verkkopankkitunnukset,niin tiedät aina reaaliajassa,mitä tililläsi tapahtuu. =) S-etukortillahan voit nostaa myös käteistä otto-automaatilta,jos tililläsi on bonuksista tulleita euroja,ja siihen voi myös ohjata palkan,lapsilisät yms,korko on erittäin kilpailukykyinen. =) S-etukortin haltija voi nostaa rahaa myös esim S-marketin kassalta taikka tallettaa tililleen rahaa. Suosittelen lämpimästi! =)
Terveisin S-marketin myyjä. :flower:

Visa Debit on mulla. Saat maksukortin ilmaiseksi niin ei kannata käteiskorttia ottaa, maksukortti paljon kätevämpi. Pitäs kans luotto tohon viä hommata ku on markkinoitten halvin luotto..

Maksukortti, Visa debit varmenteella. Toimii kuten electron ja käytetään ruokalaskujen maksuun. S-tilille siis siirretään kuukausittan rajaa ja kortilla maksetaan kaikki ruokakulut kaupaste riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Maksukortti, Visa debit varmenteella. Toimii kuten electron ja käytetään ruokalaskujen maksuun. S-tilille siis siirretään kuukausittan rajaa ja kortilla maksetaan kaikki ruokakulut kaupaste riippumatta.

siis käykö tuo kaikkiin kauppoihin vai vaan samaan ketjuun kuuluviin?!?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:

siis käykö tuo kaikkiin kauppoihin vai vaan samaan ketjuun kuuluviin?!?

Kaikkiin käy :)

Yhteistyössä