kumpi reppu 3vlle tarhaan? :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 3-v poika olisi ehdottomasti halunnut tuon leppäkertun, ja kyllä se noista kahdesta miellyttää omaakin silmää enemmän... :) Mutta koska olin itse inhottava ja sukupuolirooleihin kangistunut äiti, niin en ostanut pojalle leppäkerttureppua vaan tilasin Fjällräven Mini Kånkenit lapsille. En tiedä onko nekään riittävän tilavat tai tuliko tuhlattua ihan liikaa rahaa yksiin reppuihin, mutta jospa niistä olisi iloa pidemmäksi aikaa... (ajattelin että niitä voisi vielä isompikin lapsi käyttää jossain retkillä tms...)

No meillä oli reppu vaan roikkumassa naulakossa, virui ja vanui.
Täynnä vaihtovaatteita.
Ei sitä kuljettettu kotiin kun silloin vasta, kun pk loppui.

Joten kaikki käy mulle. =)

Ei meilläkään reppu kulje kodin ja tarhan väliä, se joko lojuu kotona tai tarhassa. Vaihtovaatteet on tarhassa kaapissa ja tarvittavat kuljetan edestakaisin ihan käsissä.

meillä on tuota merkkiä molemmilla hoitoreput ja hyvin sopii kaikki tarvittava mitä siellä on eli vaihtovaatteet, sadakamppeet. ja reppu tosiaan roikkuu hoidossa vain lokerossa eikä kulje edes takaisin, paitsi kun teen tilanne katsauksen ja vaihdan uudet vuodenaika vaatteet mukaan jos tarvii päivittää esim kesästä talveen. tosin tänä kesänä kun pakkaa villa kamppeet jo nyt mukaan niin hyvä tulee:whistle:

Yhteistyössä