Kumpi ps3 vai Wii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu mitä tarvitsette. Kaiken mahdollisen tekevän vehkeen millä voi pelata melkein peliä kuin peliä vaiko pelikonsolin mikä on oikeasti erilainen.

Ensimmäisessä tapauksessa PS ja jälkimmäisessä Wii.

Riippuu käytöstä. Sanon kuitenkin PS3, varsinkin jos ei tule palailtua. Eli erinomainen blueray-soitin, jolla voi streamata elokuvia tietokoneelta langattomasti PS3:lle ja katsoa siten televisiosta. Kumpikin kone käy lapsille pelikoneeksi.

Ohjainten suhteen Wii on huomattavasti kekseliäämpi. Tosin PS3:lla on LittleBigPlanet ja Singstar.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Riippuu käytöstä. Sanon kuitenkin PS3, varsinkin jos ei tule palailtua. Eli erinomainen blueray-soitin, jolla voi streamata elokuvia tietokoneelta langattomasti PS3:lle ja katsoa siten televisiosta. Kumpikin kone käy lapsille pelikoneeksi.

Ohjainten suhteen Wii on huomattavasti kekseliäämpi. Tosin PS3:lla on LittleBigPlanet ja Singstar.

Mä kans suosittelisin tuota ps3 koska se on monikäyttöisempi ja muutamillakin tuttuilla on wii jäänny pölyä keräämään, en yleitä mutta saattaa käydä niin. Blueray leffat on oikeesti mahtava laatusia joten toi on hyvä ostos senkin puolesta

Meillä on molemmat. Itse pelaan Wiillä enemmän, ja mies PS3:sella. Sanoisin että katsele millaisia pelejä on tarjolla kumpaakin konsoliin. Mä pelaan seikkailuja, hyppelypelejä, Wii fittiä. Mies tykkää kiekkopeleistä ja sotapeleistä. Mies ei koske pitkällä tikullakaan Wiihin, itse pelaan molemmilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kumpaa suosittelette, jos se tulee myös lasten käyttöön, joilla ei juurikaan kokemusta pelaamisesta?

Lapset oppivat nopeasti, joten ei merkitystä. Tosin ihan pienille PS3:n ohjain voi olla liian iso, mutta viisivuotiaalle se jo sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kumpaa suosittelette, jos se tulee myös lasten käyttöön, joilla ei juurikaan kokemusta pelaamisesta?

Lapset oppivat nopeasti, joten ei merkitystä. Tosin ihan pienille PS3:n ohjain voi olla liian iso, mutta viisivuotiaalle se jo sopii.

juurikin näin,siks ehdotin ps 2 hankintaa.Wii.tä en suosittele myöskään

Yhteistyössä