kumpi parempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohojalaanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohojalaanen

Vieras
nyt kehumaan mulle kumpi on parempi kierukka kupari- vaiko hormonokierukka? Mulla on loppuviikosta jälkitarkastusneuvola ja pitäis päättää kummanko kierukan haluan ens viikolla laitettavan. meidän neuvolatädillä on sijainen se on vähän "yksinkertainen" tätsy, niin ennemmin kysyn teiltä plussalaisilta, että ku kumpiko nyt ois parempi. Kun niin olen ymmärtänyt, että hormonikierukankin vois imetyksen aikana laittaa

Kuparikierrukka lisää vuotoa, jos normaalisti runsas vuoto, en suosittele. Kuparikierrukan aikana saatuja lapsia tiedän myös monia...
Hormoonikierukka aika kallis, jos se ei sovikkaan...mulle ei sopinut.

Kuparikierukasta ei mulla kyllä ole kokemusta mutta hormonikierukka on passannu oikein hyvin. Aluksi vaan ne vuodot oli mitä sattuu, tasottuu ajan myötä. Ja sen voi tosiaan laittaa jo imetysaikana!

makuasia ja yksilöllinen.
Mulla kupari, koska olen ihan kypsä hormooneihin, joita jo pillereissä sai. Mulla ei menkoistakaan ongelmaa ole, ei särkyjä tms. Hormoonien kanssa tuntui aina olevan niin 'kireenä' ja 'pinkeenä' että koen, että hormoonit ei sovi mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Saru:
Hormoonikierukka on ainakin minulle sopinut hyvin. Miinuksena on sen kallis hankintahinta. Mutta sitten onkin ehkäisy huolehdittu viideksi vuodeksi.
näin ajattelin itsekin. aika halpa pillereihin verrattuna =)

Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Saru:
Hormoonikierukka on ainakin minulle sopinut hyvin. Miinuksena on sen kallis hankintahinta. Mutta sitten onkin ehkäisy huolehdittu viideksi vuodeksi.
näin ajattelin itsekin. aika halpa pillereihin verrattuna =)

Jep ja mulla ainaski on niin laho pää etten meinannu muistaa niitä pillereitä ottaa..

Yhteistyössä