Kumpi parempi riihimäellä, Linnea vai seurahuone?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kertokaa kokemuksianne, ollaan lähdössä 6 ja 7 vuotiaden lasten kanssa reisuun ja haluaisin mahd. kivan reissun kun tää on meidän ainut reissu tänä kesänä, niin kumpi on parempi yöpyä ja käydä vaikka syömässä?
 
Mä en tiedä muutan kuin että siellä on Seurahuone niminen baari, et ehkä se toinen hotelli olis kivempi jos siinä ei oo mitään "discoo" samassa rakennuksessa. Mut en kyllä muuten tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No varmaan mä mitään discoa tässä kysel??? Kerroin selvästi että meillä on lapset mukana. Hotellihuoneistä kyselen ja muusta palvelusta! Ihme vajukkeja...

no sullehan just vastattiin että ei kannata ainakaan seurahuoneelle mennä kun siinä on "disco" joka ei lapsen kanssa varmaan kiva yöpaikka oo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No varmaan mä mitään discoa tässä kysel??? Kerroin selvästi että meillä on lapset mukana. Hotellihuoneistä kyselen ja muusta palvelusta! Ihme vajukkeja...

Siihen mä vastasinkin. Siis että mä tiedän että sinne Seurahuoneelle ei kannata mennä just sen baarin takia. Ainakaan mun mielestä. Mutta ihan sama se kai kuitenkin on kun niissä molemmissa se baari löytyy.
Tjoo, ei varmaan tarvii enää toista kertaa vastata kun heti aletaan räyhäämään :laugh:
 
jos multa kysytään. Siinäkin on kyllä aulabaari ja yläkerrassa yökerho mutta viikolla ei siellä mun mielestä oo ohjelmaa, ei varmaan oo se yläkerta ees auki arkisin. pe-la sinne yleensä porukat menee 12 jälkeen "viimesek" kun on ensin koluttu muut baarit. Seurahuoneellakin on disco ja alhaalla pubi. Niin, ootteko menossa viikolla vai viikonloppuna?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:

Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen :D :ashamed: :ashamed: :whistle:

Mä uskon sua, vaikken olekaan miehistä tehnyt mitään koekaniineja :D

Uskon vilpittömästi, onhan monella riihimäkeläisellä bemari...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:

Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen :D :ashamed: :ashamed: :whistle:

Mä uskon sua, vaikken olekaan miehistä tehnyt mitään koekaniineja :D

Uskon vilpittömästi, onhan monella riihimäkeläisellä bemari...

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:

Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen :D :ashamed: :ashamed: :whistle:

Mä uskon sua, vaikken olekaan miehistä tehnyt mitään koekaniineja :D

Uskon vilpittömästi, onhan monella riihimäkeläisellä bemari...

:laugh:

Sillä ei oo bemaria :laugh: eikä oo muuten itse asiassa sieltä kotoisin, täytyy se mukavuus johtua siitä :D
 

Yhteistyössä