Kumpi parempi Absolut Torr vai Triple Dry?

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
,
Marketeissa on nyt Rexonan uutuusdeo, Maximum Protection. Sellainen isompi dödöpurnukka, voidemaista ainetta, joka on kevennetty versio noista apteekin hikidödöistä. Sitä laitetaan iltaisin kainaloihin ja on ainakin minulla toiminut hyvin viileinä päivinä. Pakkauksen mukaan teho säilyy, vaikka kävisi esim. aamulla suihkussa, eli ei tarvitse levittää aamusuihkun jälkeen uudestaan, jos on jo illalla laittanut. Hintaa oli noin 8 e ja tuosta on sekä miesten että naisten versiot. Kesäkuumalla käyttäisin edelleen apteekin tehokkaampia tuotteita, mutta tuo markettiversio on siitä kiva, ettei se kirvele ja kärytä kainaloita ja sitä on voinut laittaa kainaloiden ajelunkin jälkeen. :)
 
juu toimii
Moi!
tuota imetysasiaa kysyisin vielä apteekista, vaikka arvelisin suurempaa myrkkyä olevan jokin aerosolidödö...

Mutta absolut torria suosittelen. Mulla on riittänyt joka toinen viikko. Jos en muista kuukauteen laittaa niin hikoilu palaa kyllä, etenkin kuukautiskierron tiettyyn aikaan hiessä on voimakas haju, jotain hormonaalista. Myös stressi saa kainalot hikoilemaan. Tämä on kohdallani ollut ihan perinnöllinen juttu. Mutta säännöllisesti käytettynä ihan ykkönen tämä torr, illalla kun kevittää pestyihin ja kuiviin kainaloihin ja muistaa aamulla pestä pois. Ei saa laittaa jos iho on vähänkään ärtynyt. Viikoittainen tahti voi joillekin ihoille olla liikaa.
 
"mä"
Itse myös suosin At:ia. Ehdoton ykkönen kun hikoilu on oikeasti voimakasta. Dry auttaa, jos on pienehköä liikahikoilua, mutta voimakkaaseen hikoiluun se ei auta mitään. Itse hikoilen vain palellessani ja palelen entisestään kun kainalot on märät. Ja ainoa apu tähän on tuo Torr!
 
Apuakaipaava!
Heip, täälä ois tämmönen nuori murrosikäinen tyttö (liikahikoilia). Ostin tota absolut torria ja laitoin sitä suihkun jälkeen ja kuivasin kainalot huvin mutta kirveli silti kovasti. Silti hikoilen jatkuvasti. Joten tietääkö kukaan toimiiko tuo Torr vasta seuraavallakerralla??
 
ddsdzv
Heip, täälä ois tämmönen nuori murrosikäinen tyttö (liikahikoilia). Ostin tota absolut torria ja laitoin sitä suihkun jälkeen ja kuivasin kainalot huvin mutta kirveli silti kovasti. Silti hikoilen jatkuvasti. Joten tietääkö kukaan toimiiko tuo Torr vasta seuraavallakerralla??
Taitaa siinä ohjeessakin lukea ettei välttämättä toimi heti. Mä ostin tota kans teininä kun hikoilin ihan kamalasti, ekoina kertoina kun sitä laittoi niin kirveli tositosi paljon ja oli pakko välillä pestä se poiskin kun niin paljon kirveli. Mutta muutaman käyttökerran jälkeen se helpotti eikä enää kirvele, ja sitähän ei ikinä saa laittaa rikkinäiselle iholle. Jos sheivaa niin mulla ainakaan ei kestä laittaa sitä pariin päivään sheivauksen jälkeen.

Eikös ohjeessa sanottu jotain että sitä laitetaan alussa monena päivänä peräkkäin, sitten 1-2 viikon jälkeen se alkaa toimimaan. Oon käyttänyt sitä pari vuotta, nykyään laitan korkeintaan kerran viikossa ja toimii täydellisesti, ei tarvitsisi mitään muuta dödöä ton lisäks. :)
 
Murrosikäinen
Hei, toimiiko toi Absolut torr vasta seuraavan käyttökerran jälkeen?? Sillä olen murrosikäinen nuori tyttö eikä minulla ole ainakaan tehonnut vielä ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Kirvelee kovasto myös enkä tiedä viitsiikö tuota ainetta laitaa enää......
 
fgjk
Rupesin tässä miettimään että voikohan tuota käyttää raskaana? Ei kai AlCl imeydy kroppaan, se taitaa vain tukkia ne hikirauhaset (tai niiden tiehyet).. Mä meinaan haisen ja hikoilen todella paljon näköjään nyt raskaana ollessa. :) pahvilootaa ei enää ole jäljellä mutta pullo löytyy veskistä.
 
=}
Laitoin tuossa eilen illalla tuota Torria kainaloihin NYT EI KIRVELLYT YHTÄÄN! Tämä oli minun toinen kerta vasta joten ajjon tänään myös laitta illalla sitä. Se ei pitänyt kuitenkaan tänään kainaloita kuivina, alkaako se siis toimia vasta myöhemmin??
 
"Just Me"
Oon tässä lukenu nuita kirjotuksia ja miettiny että pitäskö munki koittaa tota
Absolut Torria? Vai Triple Drytä? Mää vaan hikoan vaikka paikalla istus ja aina on kainalot
märkinä. Aina saa vaatekaapista kattoa että mitkä vaatteet sitä tänään laittas, ettei
näkys kauheet läntit kainaloista. Se alkaa olla jo aika ahistavaa...:( Onko noi aineet sen arvosia
että niitä pitäs kokeilla? Ja kuinka nopeasti niitten pitäs alkaa vaikuttaa?
 
"vieras"
Nostampas ylös kun tätä asiaa pohdin :) Kertokaahan vielä mielipiteitä. Me vahingossa miehen kanssa ostimme triple dry-putelit ja nyt kotona huomasin, et hitsi olikin väärä merkki! Piti ostaa absolut torria. Kadunko siis paljon? Vai vai vähän? :D
 
"vierailija"
Itse olen kokeillut tuota rexonan maxium protectionia ja ei ole toiminut. Triple dry toimi aluksi, myöhemmin teho heikentynyt. Yhdessä käytettynä nuo kaksi ei ainakaan itsellä ole toiminut, vaikka olisi illalla ja aamulla laittanut:(
 
:(
oon käyttäny tota triple dry:tä jo muutaman päivän mutta ei auta... mietin, että mikä vois olla syynä? Olisko toi absolut torr parempi? mutta, mietin vaan että uskaltaako sitä testata kun mulla on kuitenkin aika herkkä iho ? :/
 
"Miau"
Olen hikoillut pienen ikäni ja avun löysin kristallikivestä. AT ja Triple Dry ovat niin pahoja myrkkyjä alumiineineen, etten enää laittaisi iholleni suuremmastakaan summasta. Ja kivi on toiminut paljon paremmin, suosittelen lämpimästi!
 
On muuten yllättäen ihan pätevää hikoiluun toi kristallikivi! Mulla myös ollut ongelmana liikahikoilu jopa siinä mitassa, ettei mikään, siis MIKÄÄN antiperspirantti Absolut Torr mukaan lukien tehonnut. Ei myöskään iontoforeesi. Avun sain vasta kainaloihin annettavista botuliinipistoksista.

Pyytäkää lääkäriltä lähete ihotautipolille, siellä lääkäri voi aloittaa sopivimmaksi katsomansa hoidon. Ja muistakaa, että vaikka terveyskeskuslääkärillä saattaa olla aikamoinen asennevamma ongelmaanne kohtaan (kuten kävi minullekin, lääkäri yritti nauraa mut ulos vastaanotolta) niin älkää antako periksi. Vaatikaa se lähete.
 
Mulla kanssa hikoilu on ongelma. Hikoilen kainaloista, vaikka en tekisi mitään ja hiki on useimmiten todella pistävän pahanhajuista. Olen alkanut miettimään noita botuliinipistoksia. Minkähän hintaisia mahtaa olla? Kuinka vakava ongelma pitää olla, että julkisella puolella saisi?
 

Yhteistyössä