kumpi on viattomampi paikka viettää iltaa, tanssilava vai baari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvä miespuolinen ystäväni kertoi tanssilavan olevan varmin tapa saada jos on puutteessa, siellä kiltinnäköiset tuhmat tytöt on välittömästi tanssilavan nurkan takana hameenhelmat korvissa jos nätisti pyytää.

Vaihtoi baarit tanssilavaan.

Eli baari on viattomampi mun mielestä.

baareissa enemmän käyneenä, kävin parin kaverin kanssa tanssilavalla. Sinkkuna. Paljon rennompaa! Varattuna olen myös baareissa ollut, jotenkin siellä ollaan isku päällä (olit sinkku tai et..)mutta tanssilavalla voi etsiä vaikkapa vain tanssiseuraa. Yleensä baareissa miehet tanssiikin iskeäkseen, jos tanssii edes.

oletteko itse käyneet molemmissa vai vain toisessa?

Mua oikeasti nämä vastaukset kiinnostaa, koska itse käyn lavoilla tanssimassa ihan harrastuksena, eikä mulla ole koskaan käynyt mielessäkään, että joku ajattelisi musta juuri teidänkin kuvailemallanne tavalla!!! Onhan siellä joskus pari känniällötystä, mutta niistä pääsee helposti eroon. Muut jotka ovat tulleet minun laillani lavalle tanssimaan, ovat aina olleet ihan korrekteja, enkä ole kyllä kenellekään helmojani nostanut! Olen aloittanut tanssin 15 vuotiaana lavoilla ja tanssinut jo yli 10 vuotta, joten tämä muiden käsitys tuli nyt aika puskista kun kaverin mies ei millään meinaa vaimoaan päästää lavalle, mutta baariin sais silti mennä...

Lisää vain vastauksia!!! :)

Ihana kysymys :D Viattomampi :D Kaipa kyse on enemmän siitä, kenen kanssa iltaa viettää ja mitä tykkää tehdä. Viattomuus on enemmänkin ihmisestä kiinni, ei paikasta.

Yhteistyössä