kumpi on terveellisempi ruoka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mathilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
veikkaan salmiakkia, koska siinä vähemmän rasvaa kuin suklaassa. Mutta suklaa on parempaa :p

Niin mut salmiakki ei oo terveellistä, koska se vaikuttaa nostavasti verenpaineeseen. Molemmat ihan samalla linjalla, niin ja pepsi max kannattais vaihtaa ihan normaaliin pepsiin, ei mitään keinotekoisia makeutusaineita, kiitos...

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Mikä pakko on ylipäätänsä syödä tollasta moskaa? :x En ymmärrä miten kukaan pystyy. Ite en koskis edes pepsi maxiin, saatikka sitten LEVYLLISEEN suklaata tai kokonaiseen pussiin karkkia.

Helposti, paitsi se pepsi max. :xmas:

Vepasto, No en mä usko että se teille vaikeata oliskaan :D :D Mutta mä en ikinä oo pystynyt paria karkkia/suklaapalaa enempää syömään ja vaan kylässä. Yleensä en sillonkaan, mun mielestä esimerkiks kirsikkatomaatit tai hedelmät maistuu paljon paremmille.

Suklaa on parempi. Siinä on vähemmän lisäaineita, sokerin puolesta menee todennäköisesti aika samoissa, mutta kaakaolla sinänsä on terveysvaikutteita (kaakaota tossa suklaassa tosin on aika vähän...). Plus vielä salmiakissa on suolaa, joka nostaa verenpainetta. :p (ja vielä jos saivarrellaan suklaalla saat todennäköisesti (vaikkakin tolla vaalealla) makeanhimon pienemmällä määrällä tyydytettyä kuin salmiakilla, jota vetelet reippaasti enemmän = enemmän kaloreita.)

:)

Yhteistyössä