Voisin myös kuvitella, että hetken ajan myös miehen silmissä tällainen ylimielinen ja itsevarma nainen näyttää kauniilta. Tällaiset ihmiset vaan vetävät puoleensa. Pidemmän päälle ylimielisyys varmasti alkaa ärsyttää. Ylimielinen ihminen myös asettaa itsensä toisten yläpuolelle, eikä sellaista katsota hyvällä.
Huono itsetunto ja arkuus ovat puolestaan ominaisuuksia, jota ihmiset kiertävät kaukaa. Paitsi ne miehet, jotka haluavat hyötyä näistä. Luonnollisen kaunis nainen menettää osan kauneudestaan, jos kätkee tunteensa eikä terveesti rakasta itseään. Arka ei välttämättä uskalla olla ihmisten ilmoilla ja pyrkii jäämään kotiin turvaan. Hän ei uskalla tutustua ihmisiin ja ystävät pysyvät vähäisinä, jos niitä edes on. Jos on huono itsetunto, ei välttämättä usko, kun joku kehuu jostakin. Tällainen ihminen voi kääntää kehutkin itseään vastaan ja lopulta vaan loukkaantuu niistä.