D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:..olenkohan väärässä, mutta olin luullut että Iittala tekee lasitavaraa ja Arabia posliinia? Voiko niitä sitten ihan suoraan vertailla edes ..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:..olenkohan väärässä, mutta olin luullut että Iittala tekee lasitavaraa ja Arabia posliinia? Voiko niitä sitten ihan suoraan vertailla edes ..
Nykyisin esim. Teema-sarja on Iittalaa, joten Iittala-merkin takana nykyisin myös posliinia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu käyttötarkoituksesta. Kyllä mä kahvini hörpin mieluummin arabian teemamukista ja limsan iittalan kartio-laseista kuin päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu käyttötarkoituksesta. Kyllä mä kahvini hörpin mieluummin arabian teemamukista ja limsan iittalan kartio-laseista kuin päinvastoin.
Mä juon kahvini Iittalan teemamukista. :saint:...mutta on mulla kyllä arabiankin vastaavia.. kiltaa vai mikä sen nimi on. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu käyttötarkoituksesta. Kyllä mä kahvini hörpin mieluummin arabian teemamukista ja limsan iittalan kartio-laseista kuin päinvastoin.
Mä juon kahvini Iittalan teemamukista. :saint:...mutta on mulla kyllä arabiankin vastaavia.. kiltaa vai mikä sen nimi on. :xmas:
Kyllä Arabialla oli Teemaakin. Mulla esim. Lautaset on osa mukeista on varustettu Arabian leimalla ja uudemmissa on Iiittalan merkit.