Kumpi on pahempi: Lissu vai Echo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nii, siinä vuoden 2014 ketjussa öyhltit, että sanot mitä sanot niinkuin tahdot, koska haluat, että ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan ja kärjistät heidät siihen. Ja kun he sitten tekevät niin, haukut heidät suvakeiksi ja feministeiksi.
Eli ihmiset saavat ajatella, kuten sinä, tai joutuvat sinun haukkumaksi.

Vastasitko jo aloituksen kysymykseen, kuinka monta olet täältä karkoittanut?
Mua saa ilmeisesti huoletta haukkua ras_seksi mutta sit on yhyy, jos mä sanon jotakuta suv_akiksi tai feministiksi, vaikka ne pitäis paikkansa?

Mä en oo moksiskaan sanasta ras_se, jos se arvio on oikea, mutta jonkin verran ihmisen pitää sietää tyypittelyä ja luokittelua.

Mä oon arvokonservatiivi, joka on nykyään melkein haukkumasana ja konservatiiviudesta joutuu pää pölkylle. Mut ei mua haittais jos joku nimittäis mua sanoilla "takapajuinen" tms.

Relatkaa joskus. Kohta ei kukaan uskalla mitään sanoa ettei kukaan herkkis loukkaantuis.
 
  • Vau!
Reactions: Boobis
Tuo on vähän kuin että pitöis valita Hitleristä ja Stalinista

Pistän silti, että Lissu on pahempi. Saa verenpaineen nousemaan aina. Echo ei kuiteskaan tuputa ihan koko ajan kaiken maailman disinformaatiota. Echo on itteasiassa ihan jees, mutta joissain asioissa vaan tuo usko puskee liikaa päälle.

Miehenä voin sanoo ihan rehellisesti, että homous iljettää mua. Ja kaikki pridet sun muut kuvottaa. Mut oon oppinut sietämään asiaa ja tosiaan aattelen, että "ei oo multa pois".
Ei ole ainoa asia minkä saan nousemaan aina!😏
 
Nonni, mä ratkaisen aloituksen kyssärin. Mä olen se kamalampi, koska olen Lissua laiskempi, ei-sporttisempi ja ynseämpi ja haukun aina kaikki.
Äläpä ny ala keulimaan. Unohit, että oon myös melko voitontahtoinen!😈
Lisäks oon syntinen ”suolakurkkuvaakavaras” joka vääntelee talvisin lumipippeleitä naapurin Bemarin konepellin päälle. Syön kaupassa tuotteen ennen maksamista, käyn kuusivarkaissa/omenavarkaissa jne!💪😏
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mua saa ilmeisesti huoletta haukkua ras_seksi mutta sit on yhyy, jos mä sanon jotakuta suv_akiksi tai feministiksi, vaikka ne pitäis paikkansa?

Mä en oo moksiskaan sanasta ras_se, jos se arvio on oikea, mutta jonkin verran ihmisen pitää sietää tyypittelyä ja luokittelua.

Mä oon arvokonservatiivi, joka on nykyään melkein haukkumasana ja konservatiiviudesta joutuu pää pölkylle. Mut ei mua haittais jos joku nimittäis mua sanoilla "takapajuinen" tms.

Relatkaa joskus. Kohta ei kukaan uskalla mitään sanoa ettei kukaan herkkis loukkaantuis.
Ketään ei saa haukkua. Tarkoitatko mua? 🤔🤨

mutta sit on yhyy, jos mä sanon jotakuta suv_akiksi tai feministiksi, vaikka ne pitäis paikkansa?
 
Äläpä ny ala keulimaan. Unohit, että oon myös melko voitontahtoinen!
Lisäks oon syntinen ”suolakurkkuvaakavaras” joka vääntelee talvisin lumipippeleitä naapurin Bemarin konepellin päälle. Syön kaupassa tuotteen ennen maksamista, käyn kuusivarkaissa/omenavarkaissa jne!
En tiennykään, että syöt kaupassa tuotteen ennen maksamista? :eek:
Makaatko sä liha-ja kalatiskillä ja pistät siellä valmiita savukaloja ja salaatteja?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Boobis
En tiennykään, että syöt kaupassa tuotteen ennen maksamista?
Makaatko sä liha-ja kalatiskillä ja pistät siellä valmiita savukaloja ja salaatteja?
Joka tiskiltä siis maistelen vähän sieltä täältä, että onko hyvää. Jos ei oo ni sylen takas rasiaan ja jätän hyllyyn.🤭 Näkisitpä mut tampooniosastolla!🤔

Tosipuheissa: lapsilla on joskus pienenä ollut karjalanpiirakka jonka olen maksanut vasta tiskillä. Muistan että täällä haukuttiin minut lyttyyn tämän johdosta ja mulla oli hauskaa.😄
Oli huono ympäriltä opittu juttu joka ei ollut mikään rutiinijuttu. Muutamat joulut olen myös jo kiltisti maksanut suolakurkuista oman hintansa - en ole punninnut niitä maustekurkkuina.🤫🙃
Sinne meni siis sekin jännä perinne. Joskus pistän lapinlisää kuusivarkauksiini, on kiva huuattaa ihmisiä. Yleensä viemäni kuusi on kuusenoksat joulukuusen alla/kranssissa tms.😳
Lumipippeleistä ja muista jäynistä en luovu koskaan, eikä niihin tarvitse etes lapinlisiä.🥰

Mieti kun oon vanha rollaattorilla etenevä mummo niin kukaan ei osaa edes epäillä mua jostan härskistä jäynästä tai mistään jäynästä ylipäätäänkään!
 

Yhteistyössä