Kumpi on pahempi: Lissu vai Echo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kysymyshän ei ole siitä, saavatko he olla omaa mielipidettään, vaan saavatko muut olla, ennen kuin heidät saa haukkua aivottomiksi suvakki - feministi - jutuiksi.
Juujuu, he haukkuu vain siksi, koska heitä on joskus viis vuotta sitten haukuttu.
Öö...tässä 10 minuuttia sitten meikäläisestä heitettiin arvio "sä et ole ihan terve", kun puhuin naispappeuden ongelmallisuudesta. :D
 
Juuri tämä.
Öö,

1) mä suren sitä että pressan puoliso hyväksyy priden = mun mielipide
2) sen mielipiteen takia siihen ketjuun tulee yli 200 viestiä joista ainakin puolet eli 100 viestiä on mun haukkumista, ja nostetaan vanha, mua mollaava ketju "Echo, miksi olet pahantahtoinen" ja "Kumpi on pahempi, Lissu vai Echo"
(Unohtamatta ketjua "Lissu ja Echo ulos palstalta")


......niin totanoinnii, kumpihan puoli tässä on ollu aktiivisempi sensuroimisessa?
 
vierailija
Öö,

1) mä suren sitä että pressan puoliso hyväksyy priden = mun mielipide
2) sen mielipiteen takia siihen ketjuun tulee yli 200 viestiä joista ainakin puolet eli 100 viestiä on mun haukkumista, ja nostetaan vanha, mua mollaava ketju "Echo, miksi olet pahantahtoinen" ja "Kumpi on pahempi, Lissu vai Echo"
(Unohtamatta ketjua "Lissu ja Echo ulos palstalta")


......niin totanoinnii, kumpihan puoli tässä on ollu aktiivisempi sensuroimisessa?
Sinä. Koska edelleen sun on vaikea ymmärtää, että muut eivät jaa samoja mielipiteitäsi, jolloin ryhdyt jyräämään.
 
vierailija
Naispappeudessa ei ole mitään ongelmaa.
Kotiseurakuntaani valittiin tänä vuonna nainen kirkkoherraksi.
Kirkkoherra on nimike, jolle on yritetty löytää sukupuolineutraali vaihtoehto.
Tämä ko. srk:n ”paimen” auttoi minua
kirkon tiloissa printtaamaan koronatodistuksen matkaani varten.
Tokkopa miespuolisella kirkkoherralla olisi ollut viitseliäisyyttä mokomaan näpertelyyn.
Minulle kristinusko toteutuu arjessa pieninä ja kaikenkokoisina tekoina ja asioina.
Kännykkäni vaatii latausta. Laite ei tykkää joutavasta sekoilustani tällä palstalla.
 
Naispappeudessa ei ole mitään ongelmaa.
Kotiseurakuntaani valittiin tänä vuonna nainen kirkkoherraksi.
Kirkkoherra on nimike, jolle on yritetty löytää sukupuolineutraali vaihtoehto.
Tämä ko. srk:n ”paimen” auttoi minua
kirkon tiloissa printtaamaan koronatodistuksen matkaani varten.
Tokkopa miespuolisella kirkkoherralla olisi ollut viitseliäisyyttä mokomaan näpertelyyn.
Minulle kristinusko toteutuu arjessa pieninä ja kaikenkokoisina tekoina ja asioina.
Kännykkäni vaatii latausta. Laite ei tykkää joutavasta sekoilustani tällä palstalla.
Miespapit ovat kyllä olleet meidän seurakunnassa ihan avuliaita.

Erään vapaan suunnan miespastori pyörittää sellaista avustusrinkiä syrjäytyneiden auttamiseksi, että siinä olis monilla opittavaa.
 
vierailija
Kuule, olen saanut pahempiakin kommentteja kuin "Seko iski jälleen". Jätän ne omaan arvoonsa tai vastaan napakasti takaisin.
Olet oikeassa, en lue Annaa. En taida kuulua sen kohderyhmään. Minua ei kiinnosta julkkishaastattelut, selviytymistarinat tai life-stylevinkit. Lainaan kirjastosta muuta luettavaa.
Olet saanut pahempia kommentteja, joten muille osoitetut halveksuvat viestit eivät ole halveksuvia. Säkö se ne rajat täällä vedät?
 
vierailija
Sinä. Koska edelleen sun on vaikea ymmärtää, että muut eivät jaa samoja mielipiteitäsi, jolloin ryhdyt jyräämään.
No comments totesin aikoinaan.
Pelastusarmeija tekee hyvää työtä. Voisin kuvitella Echon Aki Kaurismäen elokuvaan, jossa Annikki Tähti lauloi iskelmää.
Helsinki on aina ollut erilaisten ihmiskohtaloiden kohtaamispaikka.
Kiersin aikoinaan paljon erilaisissa tilaisuuksissa. Kaikki läsnäolojat etsivät jotain vastausta elämäänsä. Kiehtova ajanjakso elämässäni.
Echo on ilmeisesti jymähtänyt vain yhteen pieneen piiriin, ja tämä palsta on hänen äänitorvi maailmalle.
Koska harpin yli hänen jutut, enempää en osaa hänestä sanoa. Hän kävi reilu vuosi sitten kirjoituksiini kiinni kuin sika limppuun tai rakkikoira housunpunttiin.
Samanlaista kohtelua tuskin kukaan toivoo osakseen. Mä oon vierailija en muuksi voi tulla, siis nauttikaa vaihtelusta.
Minulla on pää täynnä vanhoja iskelmiä.
Lainasin hieman huterasti edesmennyttä Tamara Lundia. Kotipitäjäni ravintolassa minua tanssittanut mies väitti, että oli aikoinaan saattanut Tamaran Saksan laivaan. Siksipä pysynkin nykyään kotona kuplassani. Minun kiintiö outoja kohtaamisia tuli täyteen 80-luvun alussa. Netti on ilmeisesti korvannut suurimman osan erilaisista tilaisuuksista. Kun hain tietoa, käytin nettiä vain työpaikallani.
Ostin tietokoneen kotiini pitkin hampain. Netti on mahdoton aikasyöppö.
Suurin huvini on katsoa elokuvia ja sarjoja ajalta ennen internettiä.
 
vierailija
Öö,

1) mä suren sitä että pressan puoliso hyväksyy priden = mun mielipide
2) sen mielipiteen takia siihen ketjuun tulee yli 200 viestiä joista ainakin puolet eli 100 viestiä on mun haukkumista, ja nostetaan vanha, mua mollaava ketju "Echo, miksi olet pahantahtoinen" ja "Kumpi on pahempi, Lissu vai Echo"
(Unohtamatta ketjua "Lissu ja Echo ulos palstalta")


......niin totanoinnii, kumpihan puoli tässä on ollu aktiivisempi sensuroimisessa?
Nii, siinä vuoden 2014 ketjussa öyhltit, että sanot mitä sanot niinkuin tahdot, koska haluat, että ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan ja kärjistät heidät siihen. Ja kun he sitten tekevät niin, haukut heidät suvakeiksi ja feministeiksi.
Eli ihmiset saavat ajatella, kuten sinä, tai joutuvat sinun haukkumaksi.

Vastasitko jo aloituksen kysymykseen, kuinka monta olet täältä karkoittanut?
 


Erikoista, että kukaan ei vaivaudu suoraan kysymään, oletuksia muun muassa minun poliittisesta suuntaumuksesta ja mielipiteistäni heitellään runsaasti eri variaatioita näppiksiltä…
Minulle se on ihan fine, mutta onhan se sikäli merkillistä, että joku haluaa uskoa sellaisiin asioihin luuloihin, mitkä eivät pidä paikkansa. ja vielä levittävät näitä eteen päin.
Enkö minä tiedä parhaiten mitä mieltä minä olen?
Tein ihan oman ketjunkin tämän vuoksi, että teillä olisi mahdollisuus kysyä suoraan.🤷‍♀️
Eiku - ainiin - osa kyselikin, mutta ei ilmeisesti saanut oikeaa vastausta kun näitä samoja juttuja kirjoitellaan palstalla yhä? 🤭 Jos totta puhutaan niin onhan tämä vitsikästä.😁

Boobis voisi perustella vastauksensa, sitä ilmeisesti haetaan?🤔
Vaikka eihän se mikään pakkoliike ole - olkoot perustelematta jos itse niin haluaa.


Jotka eivät edes kysy minulta vaan levittelevät settiä minusta….
…en ota itseeni - ilmiö on lähinnä mielenkiintoinen.👍
Jos voitte hieman avata tätä minulle niin olisin otettu. Ehkä saisimme tästä hyvän keskustelun?

Jos joku löytää netistä jonkin hyvän ohjeen, miten voisi treenata itseään hyväksymään sen että ihmisillä voi olla eriäviä mielipiteitä, voisi linkittää sen tähän.❤👍

Tsemppiä kaikille hedelmällisempiin keskusteluihin!💪 Suositaan vahvasti sananvapautta ja koitetaan keskustella sheimaamatta, leimaamatta tai canceloimatta.❤
Ollaan reiluja toisillemme, ei meillä ole mitään syytä olla ilkeitä toisillemme.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Kiireellä rustasin, sori typot.. täältä kaatosateesta rustaan. Täällä on lapseni joukkue tekemässä murskavoittoa. Hienoa nähdä miten kunnioittavat vastustajaa ja onneksemme tuomari näkee KAIKKI paitsiot, mikä on melko harvinaista!💪
 


Erikoista, että kukaan ei vaivaudu suoraan kysymään, oletuksia muun muassa minun poliittisesta suuntaumuksesta ja mielipiteistäni heitellään runsaasti eri variaatioita näppiksiltä…
Minulle se on ihan fine, mutta onhan se sikäli merkillistä, että joku haluaa uskoa sellaisiin asioihin luuloihin, mitkä eivät pidä paikkansa. ja vielä levittävät näitä eteen päin.
Enkö minä tiedä parhaiten mitä mieltä minä olen?
Tein ihan oman ketjunkin tämän vuoksi, että teillä olisi mahdollisuus kysyä suoraan.🤷‍♀️
Eiku - ainiin - osa kyselikin, mutta ei ilmeisesti saanut oikeaa vastausta kun näitä samoja juttuja kirjoitellaan palstalla yhä? 🤭 Jos totta puhutaan niin onhan tämä vitsikästä.😁

Boobis voisi perustella vastauksensa, sitä ilmeisesti haetaan?🤔
Vaikka eihän se mikään pakkoliike ole - olkoot perustelematta jos itse niin haluaa.


Jotka eivät edes kysy minulta vaan levittelevät settiä minusta….
…en ota itseeni - ilmiö on lähinnä mielenkiintoinen.👍
Jos voitte hieman avata tätä minulle niin olisin otettu. Ehkä saisimme tästä hyvän keskustelun?

Jos joku löytää netistä jonkin hyvän ohjeen, miten voisi treenata itseään hyväksymään sen että ihmisillä voi olla eriäviä mielipiteitä, voisi linkittää sen tähän.❤👍

Tsemppiä kaikille hedelmällisempiin keskusteluihin!💪 Suositaan vahvasti sananvapautta ja koitetaan keskustella sheimaamatta, leimaamatta tai canceloimatta.❤
Ollaan reiluja toisillemme, ei meillä ole mitään syytä olla ilkeitä toisillemme.
Juu. Pitää erottaa 3 asiaa erikseen:

-sananvapaus puhua vaikka mistä
-toisten oikeus myös kyseenalaistaa toisen jutut.
-asiat riitelee, ei ihmiset.

Mä tykkään että puhut sananvapauden nimissä muutakin kuin palstan ja suomalaisten yleinen Venäjä/Ukraina-kanta.

Eri asia on, annanko mä sen sun mielipiteen lojua siinä - en, vaan tottavie sanon hyökkään ja sanon sitä mielipidettä vastaan! :D

Mutta silti olet ihana palstalainen, vaikka ajattelet itänaapurista mun mielestä päin p**settä. :love:


Suomessa voi parin vuoden sisään tulla vaikka ja mitä ilmiöitä.
-hyväksymmekö massarokotteet apinarutolle ja myös vaikeaa näivetystautia aiheuttavalle oravakapille
-pitääkö nyt kuitenkin lähettää suomalaisia Nato-joukkoja ööööö Syyrian rajalle koska terroristiryhmittymä öööö Al Dubai bin Sheikh uhkaa Eurooppaa

Mutta kaikkien kohdalla on oltava vapaa sana. Varsinainen väkivaltaan tai tappamiseen yllyttäminen on väärin, eli ei deletoida sitä koko ihmistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
@Echo, sitä niität, mitä kylvät.
Näin se menee.
Echo:lla on myös varmasti paljon jumalallisia saarnaaja-apostoleja täällä. Eikä itseään pidä muuttaa toisten odotusten takia ja olla pliisumpi mielipiteissään.
Ovat yleensä melko aika raskaita ja haastavia, olen rajannut itse täll sukulaisia pois elämästäni ja voin paremmin kun ei tarvitse olla missään tekemisissä.
.
 
vierailija
Suomen luetuin naisten viikkolehti!
Rentoudu ja inspiroidu Annan seurassa joka keskiviikko. Anna on värikäs ja monipuolinen viikkokatsaus elämän koko kirjoon: julkkishaastatteluista ja selviytymistarinoista lifestyle-vinkkeihin ja puheenaiheisiin. Tiedät enemmän ajan ilmiöistä, muodista, kauneudesta ja hyvästä olosta.

Tämä mainos oli Haukio-Pride-ketjussa.
Algoritmit tunnistavat sanoja ketjuissa.
 

Yhteistyössä