Kumpi on pahempi: Lissu vai Echo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Asioita, joita vähemmän maailmaa nähneiden/vain itsensä kaltaisiiin tutustuneiden on hankala ymmärtää.
Ja sä et nyt tiedä tolla kommentilla mun elämästä paljoakaan.
Mä vietän tällä hetkellä aikaani lähestulkoon kaikenlaisten ihmisten kans, myös seta-porukan.

Poliittisen kantani olen tuonu täällä miljoonaan kertaan esille, ja se on sekoitus kaikkea.

Kristillisyydessä sen sijaan en suostu ajattelemaan toisin, koska mielestäni ajattelen vähemmän kuin kukaan joidenki "silmälasien läpi. "

Raamattu tulee ottaa sellaisenaan, paitsi niissä kohdissa joissa on selkeä vertauskuva.
 
Ja sä et nyt tiedä tolla kommentilla mun elämästä paljoakaan.
Mä vietän tällä hetkellä aikaani lähestulkoon kaikenlaisten ihmisten kans, myös seta-porukan.

Poliittisen kantani olen tuonu täällä miljoonaan kertaan esille, ja se on sekoitus kaikkea.

Kristillisyydessä sen sijaan en suostu ajattelemaan toisin, koska mielestäni ajattelen vähemmän kuin kukaan joidenki "silmälasien läpi. "

Raamattu tulee ottaa sellaisenaan, paitsi niissä kohdissa joissa on selkeä vertauskuva.
Juujuu. Mut meidän tapa katsoa onkin ihan erilainen. Sä näet uskontosi takaa. Me omilla silmillä.

Mut oikeastaan mä en edes tarkoitanut tolla kommentilla just sua vaan ihan yleensä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobis
Typerä aloitus, joka kuvastaa hienosti nykyaikaa ja miten muunlaisia mielipiteitä ei vain suvaita, vaan ne halutaan myös vaientaa. Hyvänä esimerkkinä Abdulkarim, joka lähti Jälkiviisaista, koska ei kestänyt mielipiteitä, jotka eroavat omistaan.
Ja minä olen siis ateisti. En kuulu kirkkoon. Kannatan Natoa. Mutta kunnioitan Echon ja Lissun mielipiteitä, vaikka emme olisi samaa mieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Juujuu. Mut meidän tapa katsoa onkin ihan erilainen. Sä näet uskontosi takaa. Me omilla silmillä.

Mut oikeastaan mä en edes tarkoitanut tolla kommentilla just sua vaan ihan yleensä.
Mä aattelen kolmella tavalla: peruspirkon, salaliittoihin uskovan (tuo tulee tosin lähinnä yhteiskunnallisissa asioissa esille) ja sit konservatiivikristityn tavalla.

Ja mä vaihdan katsantokantaani paljon, ja se että oonko mikä kulloinkin, voi hämätä.

Mä tiedän kuinka liberaalit aattelee, mä voisin vaihtaa sekunnissa siihen ajatteluun jos haluaisin, eli ei oo kyse että olisin kristillisyyden vankina tai en voisi valita.

Oon ollu uskossa yli 20 vuotta ja joitakin vuosia siitä oon ollu 99 %:sesti "maailmassa." Onneks Jumala on kiskonu takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Typerä aloitus, joka kuvastaa hienosti nykyaikaa ja miten muunlaisia mielipiteitä ei vain suvaita, vaan ne halutaan myös vaientaa. Hyvänä esimerkkinä Abdulkarim, joka lähti Jälkiviisaista, koska ei kestänyt mielipiteitä, jotka eroavat omistaan.
Ja minä olen siis ateisti. En kuulu kirkkoon. Kannatan Natoa. Mutta kunnioitan Echon ja Lissun mielipiteitä, vaikka emme olisi samaa mieltä.
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Typerä aloitus, joka kuvastaa hienosti nykyaikaa ja miten muunlaisia mielipiteitä ei vain suvaita, vaan ne halutaan myös vaientaa. Hyvänä esimerkkinä Abdulkarim, joka lähti Jälkiviisaista, koska ei kestänyt mielipiteitä, jotka eroavat omistaan.
Ja minä olen siis ateisti. En kuulu kirkkoon. Kannatan Natoa. Mutta kunnioitan Echon ja Lissun mielipiteitä, vaikka emme olisi samaa mieltä.
Kunnioitatko heidän mielipiteitä edelleen, jos saat tietää olevasi kirjoitustesi perusteella
jollain tavalla puutteellinen ihminen? Missä tapauksessa sinulla tulee raja vastaan?
Maryan lähti ohjelmasta hyvästä syystä. Niin minäkin teen vastaavissa tilanteissa.
 
Kunnioitatko heidän mielipiteitä edelleen, jos saat tietää olevasi kirjoitustesi perusteella
jollain tavalla puutteellinen ihminen? Missä tapauksessa sinulla tulee raja vastaan?
Maryan lähti ohjelmasta hyvästä syystä. Niin minäkin teen vastaavissa tilanteissa.
Kysymyksessäsi on paha sisäänrakennettu virhe. Jokainen ihminen on puutteellinen. Joten en voi vastata kysymykseesi. Abdulkarimilla ei ollut mitään syytä lähteä, mutta toisaalta hyvä, että lähti, koska nyt nähdään, miten kuplaantunut ääriajattelija toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Typerä aloitus, joka kuvastaa hienosti nykyaikaa ja miten muunlaisia mielipiteitä ei vain suvaita, vaan ne halutaan myös vaientaa. Hyvänä esimerkkinä Abdulkarim, joka lähti Jälkiviisaista, koska ei kestänyt mielipiteitä, jotka eroavat omistaan.
Ja minä olen siis ateisti. En kuulu kirkkoon. Kannatan Natoa. Mutta kunnioitan Echon ja Lissun mielipiteitä, vaikka emme olisi samaa mieltä.
Alku oli ok mutta minä en lähtökohtaisesti kunnioita ihmisiä, jotka äänekkäästi halveksuvat itsestä poikkeavia ihmisiä, koska.. koska?
 
vierailija
Kysymyksessäsi on paha sisäänrakennettu virhe. Jokainen ihminen on puutteellinen. Joten en voi vastata kysymykseesi. Abdulkarimilla ei ollut mitään syytä lähteä, mutta toisaalta hyvä, että lähti, koska nyt nähdään, miten kuplaantunut ääriajattelija toimii.
Miten sitten sulatat Echon mielipteet? Onko kyseessä vain seuranpuutteesi?
Jälkilöylyssä on opiskelija Emilia Uljas. Vaihtelu tekee hyvää.
Hyvään itsetuntoon kuuluu ettei anna polkea itseään keskusteluissa.
Minä annan samalla mitalla takaisin ja sitten ignooran epäasiallisen keskustelijan.
Miksi turhaan pitkittää ja pahentaa tilannetta. Ottakaa muutkin Maryanista mallia.
Sen jälkeen tällä palstalla puhaltavat raikkaat tuulet.
 
vierailija
Mä en nyt kyllä ylipäätään käsitä miten joku voi ottaa tän palstan noin tosissaan, että lähtee ruotimaan joitakin yksittäisiä kirjoittelijoita. Saahan täällä nyt kirjoitella ja jos ei tykkää niin ei sitten, mutta toisten mollaamnen on mun mielestä tosi lapsellista touhua.
 

Yhteistyössä