M
mest
Vieras
mies läksi käymään eilen katsomassa yht juttuu kolmensadan kilsan päähän. kuuden aikaan sit soiteltiin ja oli tulos kotiin. kuulema kohta kuopiossa, eli matkaa olis jäänyt sit kaks sataa kilsaa. no mä sit laskeskelin, että mies on kotona viimeistään yhdeksän aikoihin. no ei näkynyt, soitin, ja sano olevansa melkein siilinjärvellä eli 3 tunnissa matka oli edistynyt noin 30 kilsaa. kymmenen aikaan sano olevansa iisalmessa kahvilla ja sen jälkeen puhelin ei vastannut liki 3 tuntiin. ja sit vastasi, ja oli edelleen lähellä iisalmea, josta matkaa menee viel toista tuntia. kerran aiemmin jäänyt kiinni samasta asiasta noin kuukausi sitten, ja sillo sit paljastu että oli ollu venäläisten huorien kanssa jossain tanssibaarissa, eikä ollu tehnyt kuulema muuta kuin tanssinut. muttan en usko., että puhuu totta. aamulla oli hyvin vaivaantunut, ei katsonut silmiin, ja kierteli ja kaarteli, iltapäivällä kun tultiin töist kysyin asiaa ja mies kielsi alkaen sättiä mua. ja kuulema känny ei kuulu joka paikassa, no ei kuulu, mutta nykysin soneralla ei aineskaan ole tuntikausia kestäviä katveita ainakaan tolla välillä, kun itse siellä paljon liikun. oli kuulema katsellut maisemia pimeässä. jne. olen sata varma että ukko kävi vieraissa, mitä luulette. ja vain asiallisia vastauksia kiitos tällä kertaa