M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 35 vuotias äiti:Oikea kirjoitusasu: 1 vuotis syntymäpäivä. EI tule viivaa numeron yksi jälkeen, eikä noita sanoja kirjoiteta yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja 35 vuotias äiti:Oikea kirjoitusasu: 1 vuotis syntymäpäivä. EI tule viivaa numeron yksi jälkeen, eikä noita sanoja kirjoiteta yhteen.
joooo paitsi että myös syntymä päivä kirjotetaan erik seen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstan sääntöjen mukaanhan ase on 1 vuotis synty mä päivä.
Vitsit sikseen ja kaikki yhteen. Muistat sen siitä, että "vuotis" ei ole yksinään sana. Siis 1-vuotissyntymäpäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja heps:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja 35 vuotias äiti:Oikea kirjoitusasu: 1 vuotis syntymäpäivä. EI tule viivaa numeron yksi jälkeen, eikä noita sanoja kirjoiteta yhteen.
joooo paitsi että myös syntymä päivä kirjotetaan erik seen :saint:
Ei kirjoiteta erikseen, vaan syntymäpäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kirjavista vastauksistaTaidanpa kirjoittaa 1-vuotissyntymäpäivä. Harkitsin kyllä pitkään 1.v. synty mä päi vää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kirjavista vastauksistaTaidanpa kirjoittaa 1-vuotissyntymäpäivä. Harkitsin kyllä pitkään 1.v. synty mä päi vää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kirjavista vastauksistaTaidanpa kirjoittaa 1-vuotissyntymäpäivä. Harkitsin kyllä pitkään 1.v. synty mä päi vää
![]()
Tuohon taas eei tulisi 1 jälkeen pistettä. 1 v. 1-vuotissyntymäpäivä.