Kumpi on aikuisen naisen valinta: lyhyet vai pitkät hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuspulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokainen saa pitää sellaisia hiuksia kuin tykkää, mutta itse kasvatan nyt pitkiä, koska olen kerrankin saanut ne niin hyvään kuntoon että ne kasvavat, eivätkä muutu latvoista parissa kuukaudessa hampuiksi.

Se miksi sain hiukseni kuntoon, johtuu rakennepaikkaavasta tehohoidosta, jota eräs kampaaja minulle suositteli. Latvojen hamppuuntuminen ja murtuminen loppui ja hiukset alkoivatkin kasvaa. Nyt ovat lapaluihin saakka. Hiukseni eivät ole kovin paksut, ajattelinkin että kokeilen kasvattaa vielä jonkin aikaa, ja leikkuutan sitten kun alkavat näyttää hiirenhännältä, ei ainakaan vielä.

[QUOTE="lissu";27461169]Niin ja mitkä ovat aikuisen malleja että ei nyt vaan olis mulla semmonen "aikuiselle sopimaton malli":D Voi kauhiaa:D[/QUOTE]

Sä taisit nyt ymmärtää täydellisen väärin.

Mä pyrin siihen, että päässäni oleva kampaus olisi mahdollisimman sopimaton aikuiselle naiselle sekä väriltään että malliltaan.

Pyrin aiheuttamaan maksimimäärän paheksuntaa. Nautin kaikenlaisesta itseeni kohdistuvasta paheksunnasta. Elän paheksunnasta. Jos vastaantulijan naama on minun näkemisestäni revontulen väreissä (erityisesti lämpimänsävyisissä sellaisissa) tykkään hyvin paljon ja haluaisin nuolaista korvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27461626:
Sä taisit nyt ymmärtää täydellisen väärin.

Mä pyrin siihen, että päässäni oleva kampaus olisi mahdollisimman sopimaton aikuiselle naiselle sekä väriltään että malliltaan.

Pyrin aiheuttamaan maksimimäärän paheksuntaa. Nautin kaikenlaisesta itseeni kohdistuvasta paheksunnasta. Elän paheksunnasta. Jos vastaantulijan naama on minun näkemisestäni revontulen väreissä (erityisesti lämpimänsävyisissä sellaisissa) tykkään hyvin paljon ja haluaisin nuolaista korvasta.
Joku tuollainen voisi sopia sulle :)
Amazing Japanese Hairstyles that look like Animals

• Tykkää
Reactions: sähköpaimenkoira
1999 lyhyet -> 2005 puoleenselkään ja leikkasin lyhyeksi. 2008 taas vetasin lyhyeksi.

keesistä lähin kasvattaan ja nyt ylipitkä polkka :) kasvatan ja kasvatan :D nyt punaset hiukset, tämä on se parhaimmalle tuntuva väri. omaväri on vaalea. musta,ruskea,kuperi,harmaa, hopea,lila, oranssi, pinkki,fuksia,sinin,vihreä ja keltanen on myös testattu ;)

minulla on toiselta sivulta lähes siili, toiselta pidempi. eikä se liity ikään mitenkään, vaan tämä hiirenhäntä
ei yksinkertaisesti näytä miltään pitkänä ! väri on vuosien varrella vaihdellut mustasta punaiseen, vaaleasta violettiin. ihan vihreä tai sininen pää on vielä testaamatta :D

Viimeksi muokattu: