Kumpi olit ensin:äiti vai täti?

Äiti olen ollut melkein 5 vuotta (ensi yönä kello 02:13 tulee tasan viisi vuotta täyteen :heart: ), täti en ole vielä enkä varmaan tule olemaankaan, kun mun veli ei aio perhettä perustaa.

Miehestä tuli setä jo paljon ennen syntymäänsä :D . Eli miehen vanhimman veljen tytär on miestä ainakin 10 v vanhempi, muutama muu miehen sisaruksen lapsi myös. Hullunkuriset perheet :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Tädiksi tulin 6-vuoriaana, äidiksi 21,5 vuotta sen jälkeen.
Oi, tosi nuori täti, pikkutäti oikein =) Oliko se sinusta kivaa tai kummallista tai jotain? =)

hei joko se näytelmä on esitetty, vai meneekö siihen aikaa vielä, en älynnyt kysyä silloin kun siitä oli puhetta? Kauanko näytelmiä harjoitellaan? :ashamed:
Olin ihan tosi pollea pikkutäti, pääsinhän melkein heti hoitamaankin pientä siskontyttöä (sisko vei roskat ja mä sain vahtia pienen unta :D ).

Ja joo, näytelmän esitys oli eilen, yllättävän hyvä juttu me saatiin kasaan. Normaalisti näytemiä hrjoitellaan kai kymmenen tai kaksikymmentä kertaa niin paljon kuin me omaamme :whistle: (valmista - kässäri ja näytelmä - oli tultava yhden opparin kurssilla).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Olin ihan tosi pollea pikkutäti, pääsinhän melkein heti hoitamaankin pientä siskontyttöä (sisko vei roskat ja mä sain vahtia pienen unta :D ).

Ja joo, näytelmän esitys oli eilen, yllättävän hyvä juttu me saatiin kasaan. Normaalisti näytemiä hrjoitellaan kai kymmenen tai kaksikymmentä kertaa niin paljon kuin me omaamme :whistle: (valmista - kässäri ja näytelmä - oli tultava yhden opparin kurssilla).
Kiva kumpaankin asiaan =)
 
viiri
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Tädiksi tulin 6-vuoriaana, äidiksi 21,5 vuotta sen jälkeen.
Oi, tosi nuori täti, pikkutäti oikein =) Oliko se sinusta kivaa tai kummallista tai jotain? =)

hei joko se näytelmä on esitetty, vai meneekö siihen aikaa vielä, en älynnyt kysyä silloin kun siitä oli puhetta? Kauanko näytelmiä harjoitellaan? :ashamed:

meillä tyttö reilu 1v, tätiksi tultuaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Juu oli se meillakin. Koulut suljettuna eika minnekaan paassyt. Meilla ei onneksi sahkot menneet jotta pysyttiin lampimana. Oli se kylla aikamoista tuolla ulkona,,,
En tiedä onko Suomessa koskaan sellaista sääilmiötä. Onko nyt jo ok kelit?
 

Yhteistyössä