Kumpi olisi parempi

Tuu mukaan meidän "kerhoon" =) Siellä on nyt tällä hetkellä vain 4 tai 5 jäsentä, itse olin kevään toisessa kerhossa mukana ja pudotin sen avulla 7 kg. Sitten kirjoittelu lopahti, ja perustin uuden kerhon, koska tahto päästä lopuista kiloistakin on KOVA! Samassa tilanteessa olevien tuki auttaa tosi paljon! Ja saa hyviä ideoita ruoanlaittoon ja muihinkin "pulmiin". Itse olen kokeillut sekä ruokapäiväkirjaa että pisteitä, kumpikin toimii niin kuin kaikki uudet jutut alkuun. Tärkeintä vain on oppia syömään järkevästi, tyyli on vapaa..ja hakusessa vieläkin.

Tässä s-postiosoite jos kiinnostuit: homppa@hotmail.com
 
Ruokapäiväkirja. Kirjoitat käsin ylös mitä päivän aikana syöt (vaikka jääkaapin ovessa olevaan lappuun tai johonkin vihkoon). Se tutkitusti vähentää hieman syödyn ruuan määrää ja muuttaa ruokavaliota terveelliseksi. Mutta innostus laskee helposti. Mä en noita pisteiden tai kalorien laskemista oikein suosi (itse), koska senkin ajan voi kuluttaa vaikka liikkumalla tai kuten sanoitkin siivota yks nurkkatalosta tai tehdä muita kotiaskareita. Tsemppiä sinulle kuitenkin - valitsitpa minkä tavan tahansa painonpudotuksesi tueksi.
 
Jos noista pitäis valita niin ruokapäiväkirja, koska siinä tulee pakostakin tarkkailtua syömistään kun ei kehtaa itselleen valehdellakaan mitä syö. Mä laihduin tuolla ruokapäiväkirjan pitämisellä keväällä ihan kivasti, mutta parasta olis kuitenkin yrittää saada itseään tottumaan terveellisempään ruokaan. Itse oon ollu viimeiset 10pv sokerittomalla ruokavaliolla ja nyt oon huomannu että ainainen makeanhimo on vähän helpottanut ja aijonkin jatkaa viikot ilman sokeria ja vain viikonloppuisin herkutella kohtuudella, jotta tämä makeanhimo pysyisikin aisoissa.
 

Yhteistyössä