vieras
http://www.otto-suomi.fi/vv_product_images/2/2/2295115_1.jpg
Täs eka, kohta laitan toisen...
Täs eka, kohta laitan toisen...
Samaa katoin, mut jos pakko valita, niin alempiAlkuperäinen kirjoittaja Manna:Rinnat esillä vähän liikaa molemmissa. Ristiäiset kuitenkin kyseessä
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Kakkonen ja legginsien kanssa jos kirkossa tapahtuu toimitus. Minusta ristiäiset on arvokas juhla, jonne pitää pukeutua arvokkaasti, eli ei paljastavasti. Mutta se on tietty vaan mun mielipide.
Itsekin pidin enemmän kakkosesta, mutta mitä arvokasta legginseissä on. En ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Kakkonen ja legginsien kanssa jos kirkossa tapahtuu toimitus. Minusta ristiäiset on arvokas juhla, jonne pitää pukeutua arvokkaasti, eli ei paljastavasti. Mutta se on tietty vaan mun mielipide.
No vähemmän paljasta pintaa.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Itsekin pidin enemmän kakkosesta, mutta mitä arvokasta legginseissä on. En ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Kakkonen ja legginsien kanssa jos kirkossa tapahtuu toimitus. Minusta ristiäiset on arvokas juhla, jonne pitää pukeutua arvokkaasti, eli ei paljastavasti. Mutta se on tietty vaan mun mielipide.