U
uaa
Vieras
Minulla tili jonne on tullut henk. kohtaista rahaa sukulaiselta ja sinne menee lapsilisät myös. Mies meni ilman lupaani katsomaan tilin ja suuttui koska siellä oli rahaa. Nyt vaatii käyttämään rahat koko perheeseen. Esim. matkaan/poreammeeseen ym. Itse mies ei ole koskaan kosinut minua ja emme ole naimisissa. Miehellä huomattavasti parempi palkka. Olen tukenut häntä alusta asti ja hän asunut asunnossani kun oli työtön ym. tämä sen takia että voi tehdä työtä jota rakastaa ja hän on firmassa osakkaana. Tuosta rahastostani käytän äärettömän harvoin rahaa. joskus maksan laskuja ym. Mutta olen ajatellut joskus siirtää ne rahat lasten tileille isompana köntsänä. Meillä joskus rahasta tiukkaa ja mies saa äidiltään usein rahaa. Äiti siis antaa ne miehen henk. koht. tilille ei meidän yhteiselle vaikka sellainenkin on. Omat vanhempani auttaneet paljon mm. isäni rakentanut taloamme ilman korvauksia. Olen myös itse laittanut henk. koht. rahoja 10tuhatta tähän taloon ja perheeseen. Mies käyttää monesti henk. koht. rahansa itseensä tai autoonsa ei koskaan esim. meidän huonekaluihin tai matkoihin. Tämä tilanne aika tulenarka. Miehen mielestä esim. minun joka pienipalkkainen pitäisi pystyä maksamaan saman verran kaikesta kuin hän. Ja nyt maksankin yhteiselle tilillemme saman verran kuin hän joka kk. Miehen ylimääräiset rahat menevät autoon ja bensaan.