Tiedän ihan ton niminsiä ihmislapsia... molemmat täys ääliöitä. Ei siis kumpikaan.
mää 01.07.2009 #26 Tiedän ihan ton niminsiä ihmislapsia... molemmat täys ääliöitä. Ei siis kumpikaan.
jajjaa-- 01.07.2009 #27 nita kuulostaa ihan kivalta tulee mieleen janita... josta sitte lyhenne nita ja ei hetakaan paha ole
ss 01.07.2009 #32 Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin: Ei kumpikaan :ashamed: Click to expand... Kamalia!
Rieputarallaa 01.07.2009 #33 Heta kivempi, ei epäilystäkään. Heta on oikeastaan valtavan kaunis nimi .
"Etu" 21.04.2012 #35 Mun siskon nimi on Nita. Heta kuulostaa kamalan vanhan aikaselta. NITA JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mun siskon nimi on Nita. Heta kuulostaa kamalan vanhan aikaselta. NITA JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nita nimen kantaja 12.08.2012 #37 Anteeks nyt vaan kaikki, mut mun nimi on Nita : D ja jotenki tuntuu oudolta että minusta tulee mieleen koira : D
Anteeks nyt vaan kaikki, mut mun nimi on Nita : D ja jotenki tuntuu oudolta että minusta tulee mieleen koira : D
hhhh 12.08.2012 #38 Noista kahdesta kivempi on Nita, mutta en kuuna päivänä antais kumpaakaan lapselleni.
"vieras" 07.11.2013 #42 Alkuperäinen kirjoittaja Iitu: Näytä alkuperäinen viesti Kaverin koira on Nita ja Heta-lehmä oli aikoinaan yhden toisen kaverin vanhempien navetassa. Click to expand... Ja naapuritilan piika oli Iitu. Melkoisen huoleton oli tavarastaan se tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Iitu: Näytä alkuperäinen viesti Kaverin koira on Nita ja Heta-lehmä oli aikoinaan yhden toisen kaverin vanhempien navetassa. Click to expand... Ja naapuritilan piika oli Iitu. Melkoisen huoleton oli tavarastaan se tyttö.
"Juu" 07.11.2013 #43 Munkin nimi on Nita.. Vihaan sitä Älkää hyvät ihmiset antako tätä nimeä lapsellenne! Ellette vihaa niitä..
Munkin nimi on Nita.. Vihaan sitä Älkää hyvät ihmiset antako tätä nimeä lapsellenne! Ellette vihaa niitä..
"vieras" 07.11.2013 #45 Minäpä tiedän koiria ja lehmiä, joiden nimet ovat olleet mm. Helena, Kaisa, Riitta, Seija, Marja, Tiina, Reija, Mari, Raija, Miia, Niina.... jne jne. Mielipide: Heta parempi. Ja nimen merkitys hyvä.
Minäpä tiedän koiria ja lehmiä, joiden nimet ovat olleet mm. Helena, Kaisa, Riitta, Seija, Marja, Tiina, Reija, Mari, Raija, Miia, Niina.... jne jne. Mielipide: Heta parempi. Ja nimen merkitys hyvä.