Kumpi näistä tanssipeleistä kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvieras"

Vieras
Olen nyt tutkinut netissä ja päätynyt että jompikumpi näistä kannattaisi ostaa teini-ikäisille:

In The Groove -peli ja Impact-tanssimatto - Pelipaketit - Trix Games verkkokauppa

Just Dance 2014 Wii-peli. | Bilepelit | Pelit Wii | Verkkokauppa.com
-mutta millainen matto tämän kanssa?

Kumpi olisi monipuolisempi? Ei kai kumpikaan ole vaikea käyttää (olen vain töpseli seinään -tyyppi, mutta yleensähän nuoriso osaa jo enemmän). Löysin myös blogin jossa oli pehmeä tanssimatto teipattu vanerille ja näin siitä saatu kovan veroinen.

Eikös toi wiin peli toimi käsiohjaimella eikä matolla? Cdonista saisit halvemmalla. Tarkistitko muuten että onko sun wiissä liittimet sille matolle, jos mattopeliä haet?

[QUOTE="Niin";29681286]Eikös toi wiin peli toimi käsiohjaimella eikä matolla? Cdonista saisit halvemmalla. Tarkistitko muuten että onko sun wiissä liittimet sille matolle, jos mattopeliä haet?[/QUOTE]

Ai, eikö se olekaan sellainen jossa matolla pompitaan ja yritetään saada mahdollisimman paljon pisteitä? No sitten se on tuo In the groove.

No mä en nyt yhden mattopelin kokemuksella ole varma onko toi matto ohjaimena niin hyvä. Näyttäähän toi siltä että siinä vaan käytännössä törötetään jäykkänä ja yritetään painaa jalalla oikeaa nuolta. Eli tanssista se on aika kaukana. En sitten tiedä tuon ohjaimen kanssa olisiko jopa parempi.

No pojilla kyseessä ei olekaan varsinainen tanssiminen, vaan se kumpi saa pelattua enemmän pisteitä painamalla jalkojen nopeilla reaktioilla oikeita nuolia :D sellaista peliä siis etsin, jossa voi tehdä enkkoja :)

Ei tuohon wii peliin mitään mattoa tarvitse. Meillä taitaa pleikkariin olla joku mattopelikin, muttei kukaan juuri viitsi sitä mattoa levitellä. Wiin pelisssä voi huijata heiluttelemalla pelkkää kapulaa, pleikan vastaavassa move pelissä joutuu oikeasti liikkumaankin.

Ja kyllä tuossa wiin pelissä pisteitä saa, kun tekee oikea-aikaisesti juttuja oikeaan suuntaan, että kapulan anturit rekisteröivät liikkeen. En pärjää tytölle ainakaan hänen lempikappaleissaan.

Yhteistyössä