No kyllä mä valitsisin ulkonäön perusteellä, jossen tietäisi kummastakaan miehestä mitään. Niinkun tässäkin alotuksessa noi naiset oli ihan jotain tuntemattomia.Mitä jos miehistä olisi samanlainen äänestys. Vastakkain vaikka Samuli Edelmann ja Ville Valo. En usko, että kovinkaan moni äänestäisi vartalon tai kasvojen perusteella. Enpä siis usko, että miehetkään valitsevat suosikkiaan pelkästään ulkonäön perusteella. Siksi kai missejäkin haastatellaan.
En usko et sulla on noin kauniit kasvot.Mä oon a, eikä todellakaan ainakaan nettitreffeillä ole vientiä. Livenä ehkä jotain, mutta enpä menis kehumaan.
Jaa, kyllä mun mielestä koot 40 - 44 on ihan normaaleja. Itselleni koko 40 on sopiva, vaikka olisin (olen ollut) alipainoinen. Sama koko menee nyt normaalipainoisenakin ihan hyvin.A nyt on selvästi läski. B on tosi hoikka. Mut kyllä tuo B on nätimpi ja normaalimpi luonnollisesti, ylikilot kun miellyttää aika hrvaa. Nykyään vaan tuntuu olevan niin, että se normaali alkaa jo lähestyä lihavaa. Koko 36 on monelle "kuivan kesän orava" ja koot 40-44 "ihan normaaleja, aikuisen naisen kokoja". Enää ei saisi ihannoida hoikkaa vartaloa, ainakaan jos siinä on vähän isompi vaihtoehto rinnalla.
No joo, ehkä 40 on vielä periaatteessa normaali, jos on esim. luut kaukana toisistaan, leveä rakenne, mut 44 normaalin koko? Ei todellakaan, se on lihavan koko.Jaa, kyllä mun mielestä koot 40 - 44 on ihan normaaleja. Itselleni koko 40 on sopiva, vaikka olisin (olen ollut) alipainoinen. Sama koko menee nyt normaalipainoisenakin ihan hyvin.
Mun mielestä tuo A on paremman näköinen. Ei hän minun silmiin näytä ylipainoiselta.