Kumpi näistä naisista on kuumempaa kamaa miesmarkkinoilla, veikkauksia?

• Viestiketjun aloittaja vastauksia
  • Ensimmäinen viesti
Mitä jos miehistä olisi samanlainen äänestys. Vastakkain vaikka Samuli Edelmann ja Ville Valo. En usko, että kovinkaan moni äänestäisi vartalon tai kasvojen perusteella. Enpä siis usko, että miehetkään valitsevat suosikkiaan pelkästään ulkonäön perusteella. Siksi kai missejäkin haastatellaan.

• Tykkää
Reactions: idunnor
"Jenny"
Mitä jos miehistä olisi samanlainen äänestys. Vastakkain vaikka Samuli Edelmann ja Ville Valo. En usko, että kovinkaan moni äänestäisi vartalon tai kasvojen perusteella. Enpä siis usko, että miehetkään valitsevat suosikkiaan pelkästään ulkonäön perusteella. Siksi kai missejäkin haastatellaan.
No kyllä mä valitsisin ulkonäön perusteellä, jossen tietäisi kummastakaan miehestä mitään. Niinkun tässäkin alotuksessa noi naiset oli ihan jotain tuntemattomia.

[QUOTE="Jenny";24621221]No kyllä mä valitsisin ulkonäön perusteellä, jossen tietäisi kummastakaan miehestä mitään. Niinkun tässäkin alotuksessa noi naiset oli ihan jotain tuntemattomia.[/QUOTE]
On muuten vaikea löytää Googlella semmosta vähän pönäkämpää, muttei silti lihavaa miesvartaloa. Näyttävät olevan joko lihaksikkaita tai hoikkia tai vaihtoehtoisesti reippaasti ylipainoisia. Missä on välimuodot?

"vieras"
Veikkaan et yhtä paljon, koska tosiaan makuja on monia. A:n kasvot näyttäisivät olevan kauniimmat kuin B:lla. Joku tykkää hoikasta ja joku pyöremmästä. Tuon A:n kasvot ovat niin kauniit, että antavat ns. anteeksi nuo ylim. kilot. Kun laittaa vielä kauniit vartalon parhaita puolia korostavat vaatteet niin ei varmasti ole ottajista pulaa. Luonnekin sitten merkkaa tosi paljon.

"höh"
"normaali vartalokin" on ihan järjetön käsite, ihmiset on luonnostaan eri mallisia, kerää eri paikkoihin ylimääräistä, jotkut taas ei mihinkään. ja ylläripylläri pitkiin ihmisiin kilot sulautuu eri tavalla kuin lyhyeen.

p.s: neiti a:nkin kroppa näyttäis vielä paremmalta toisenlaisissa alushousuissa!

suhteellista
A nyt on selvästi läski. B on tosi hoikka. Mut kyllä tuo B on nätimpi ja normaalimpi luonnollisesti, ylikilot kun miellyttää aika hrvaa. Nykyään vaan tuntuu olevan niin, että se normaali alkaa jo lähestyä lihavaa. Koko 36 on monelle "kuivan kesän orava" ja koot 40-44 "ihan normaaleja, aikuisen naisen kokoja". Enää ei saisi ihannoida hoikkaa vartaloa, ainakaan jos siinä on vähän isompi vaihtoehto rinnalla.

"joku"
B on sairaalollisen laiha. Itse olisin mielummin A (oikeasti olen noitten välimuoto). Veikkaan tosin että A:n vartalo korostuu väärin noitten alushousujen takia ja on oikeasti parempi... Kaikkein terveimmillä bmi on 25-27. Alipaino on paljon epäterveellisempää kuin ylipaino!

jhg
A nyt on selvästi läski. B on tosi hoikka. Mut kyllä tuo B on nätimpi ja normaalimpi luonnollisesti, ylikilot kun miellyttää aika hrvaa. Nykyään vaan tuntuu olevan niin, että se normaali alkaa jo lähestyä lihavaa. Koko 36 on monelle "kuivan kesän orava" ja koot 40-44 "ihan normaaleja, aikuisen naisen kokoja". Enää ei saisi ihannoida hoikkaa vartaloa, ainakaan jos siinä on vähän isompi vaihtoehto rinnalla.
Jaa, kyllä mun mielestä koot 40 - 44 on ihan normaaleja. Itselleni koko 40 on sopiva, vaikka olisin (olen ollut) alipainoinen. Sama koko menee nyt normaalipainoisenakin ihan hyvin.

Mun mielestä tuo A on paremman näköinen. Ei hän minun silmiin näytä ylipainoiselta.

"hah"
Jaa, kyllä mun mielestä koot 40 - 44 on ihan normaaleja. Itselleni koko 40 on sopiva, vaikka olisin (olen ollut) alipainoinen. Sama koko menee nyt normaalipainoisenakin ihan hyvin.

Mun mielestä tuo A on paremman näköinen. Ei hän minun silmiin näytä ylipainoiselta.
No joo, ehkä 40 on vielä periaatteessa normaali, jos on esim. luut kaukana toisistaan, leveä rakenne, mut 44 normaalin koko? Ei todellakaan, se on lihavan koko.

"mamma"
mun mielestäkin tuo A on ehdottomasti paremman näköinen, kaunis ja naisellisen näköinen nainen. Ja kysyin miehenkin mielipidettä niin hänenkin mielestä A on kauniimpi.

Yhteistyössä