Kumpi miehellä parempi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lovergirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lovergirl

Vieras
Kumpi on mielestäsi miehellä parempi: iso kalu vai isot kivekset?

Itse olen ehdottomasti "kivesnaisia" ;) Minut saa kuumaksi mies jolla on kunnolla roikkuvat vitjakivekset ja mieluiten paksun mustan karvan peitossa. Nam nam ;)
 
Onko sinulla iso reikä joka vaatii enemmän täytettä?

[QUOTE="pii";28723923]no kalulla sitä naidaan eikä kiveksillä, joten ehdottomasti olen ison kalun puolella.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä