Etiketit ojennukseen
Tarkennus: KOKOvalkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
molemmat ovat nättejä ehkä tuo eka
Tarkennus: KOKOvalkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
kuva väärentää,ei ne oo oikeesti tollaiset kaitAlkuperäinen kirjoittaja Konkkapolvi:Mä voisin ottaa sun sääret!
tottakai mun olkapäille tulee vielä mahdollisesti joku huivi tai neuleettei sinne nyt ihan alasti olla menossaAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alempi mekko on upee! Mutta mun mielestä aika rohkee häihin...mutta tää on vaan mun mielipiteeni, itse en nimittäin ikinä laittais noin paljastavaa.
mekossa voi olla esim vaaleassa pohjassa jotain mustaa mutta se ei saa olla pääväri ja sitä ei miusta saa olla paljon. Mie ehkä olen sen verran vanhan aikainen että esim käskin miehen mennä kauppaan ostaa puvun kun ei ollut kuin musta puku kaapissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja f:tiesin et valkoiseen ei saa pukeutua mut miks ei mustaan? jos ei nyt sille näytä että ois hautajaisiin menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
Älä mitään kauhean monimutkaista neuletta tuon kanssa pistä, kun mekko itsessään on täynnä ihania yksityiskohtia jo!Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:tottakai mun olkapäille tulee vielä mahdollisesti joku huivi tai neuleettei sinne nyt ihan alasti olla menossaAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alempi mekko on upee! Mutta mun mielestä aika rohkee häihin...mutta tää on vaan mun mielipiteeni, itse en nimittäin ikinä laittais noin paljastavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:mekossa voi olla esim vaaleassa pohjassa jotain mustaa mutta se ei saa olla pääväri ja sitä ei miusta saa olla paljon. Mie ehkä olen sen verran vanhan aikainen että esim käskin miehen mennä kauppaan ostaa puvun kun ei ollut kuin musta puku kaapissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja f:tiesin et valkoiseen ei saa pukeutua mut miks ei mustaan? jos ei nyt sille näytä että ois hautajaisiin menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
musta on surun väri ja miusta se ei kuulu häihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Älä mitään kauhean monimutkaista neuletta tuon kanssa pistä, kun mekko itsessään on täynnä ihania yksityiskohtia jo!Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:tottakai mun olkapäille tulee vielä mahdollisesti joku huivi tai neuleettei sinne nyt ihan alasti olla menossaAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alempi mekko on upee! Mutta mun mielestä aika rohkee häihin...mutta tää on vaan mun mielipiteeni, itse en nimittäin ikinä laittais noin paljastavaa.
Eikä minusta mekko oo ollenkaan liian rohkea.
Oukkei Joku huivi vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:tottakai mun olkapäille tulee vielä mahdollisesti joku huivi tai neuleettei sinne nyt ihan alasti olla menossaAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alempi mekko on upee! Mutta mun mielestä aika rohkee häihin...mutta tää on vaan mun mielipiteeni, itse en nimittäin ikinä laittais noin paljastavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Oukkei Joku huivi vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:tottakai mun olkapäille tulee vielä mahdollisesti joku huivi tai neuleettei sinne nyt ihan alasti olla menossaAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alempi mekko on upee! Mutta mun mielestä aika rohkee häihin...mutta tää on vaan mun mielipiteeni, itse en nimittäin ikinä laittais noin paljastavaa.
Ja lisään vielä, että sun vartalo on kyllä myös aivan upee...ettet vaan veis kaikkee huomiota morsiamelta.
En sanonutkaan ettei niitä ole ja tuo oli miun mielipide. on juhlatilaisuuksia mihin voi mennä mustassa puvussa mutta MIUN MIELESTÄ häät eivät ole sellaiset ja se on miun mielipide se ja siitä ei tämän enempää...Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:mekossa voi olla esim vaaleassa pohjassa jotain mustaa mutta se ei saa olla pääväri ja sitä ei miusta saa olla paljon. Mie ehkä olen sen verran vanhan aikainen että esim käskin miehen mennä kauppaan ostaa puvun kun ei ollut kuin musta puku kaapissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja f:tiesin et valkoiseen ei saa pukeutua mut miks ei mustaan? jos ei nyt sille näytä että ois hautajaisiin menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
musta on surun väri ja miusta se ei kuulu häihin.
Mustia pukuja on häissä vaikka kuinka,ihan kuten muissakin tilaisuuksissa tai juhlissa.Musta puku miehelle perus väri ja minun mielestäni sopii.Kravatin ja kauluspaidan värejä voi muunnella.Sitten hautajaisasu jos musta puku ,yksivärinen piki musta kravatti ja valkoinen paita.
eihän n etiketit silloin ole just kun itse haluaa pukeutua valkoiseen. No saapahan vieraat juteltavaa kun saavut juhliin.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:voin sanoa että en usko että morsian pahastuu jos minulla on vaaleeta.Pääasia ettei ole kokonaan valkoista pelkästään päällä tai kokoMUSTAa! ei ne etiket oo niin JUSTAlkuperäinen kirjoittaja Viears:Aika vaaleita häihin. Minkä väriseen morsian on pukeutunut?
No olenko mä menossa sun mielestä koko valkoisessa?Jos laitan jomman kumman hameen ja mustat korkkarit???ja olen ollut tuossa ylemmässä yhdissä häissä kun olin raskaana eikä tullut sanomista keltään,enemminkin kehujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän n etiketit silloin ole just kun itse haluaa pukeutua valkoiseen. No saapahan vieraat juteltavaa kun saavut juhliin.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:voin sanoa että en usko että morsian pahastuu jos minulla on vaaleeta.Pääasia ettei ole kokonaan valkoista pelkästään päällä tai kokoMUSTAa! ei ne etiket oo niin JUSTAlkuperäinen kirjoittaja Viears:Aika vaaleita häihin. Minkä väriseen morsian on pukeutunut?
siis häihin ei saa pukeutua kokovalkoiseen, toki saa olla mustaa tai valkoista vaatteissa, kunhan ei ole mikään valkoinen koko pitkä mekko.Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:häihin ei saisi laittaa valkoista eikä mustaa...
kummatkin mekot on liian vaaleita häihin. Etenkin ensimmäinen on morsianmainen..yleensä se päivä on hääparin päiväAlkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:No olenko mä menossa sun mielestä koko valkoisessa?Jos laitan jomman kumman hameen ja mustat korkkarit???ja olen ollut tuossa ylemmässä yhdissä häissä kun olin raskaana eikä tullut sanomista keltään,enemminkin kehujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän n etiketit silloin ole just kun itse haluaa pukeutua valkoiseen. No saapahan vieraat juteltavaa kun saavut juhliin.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:voin sanoa että en usko että morsian pahastuu jos minulla on vaaleeta.Pääasia ettei ole kokonaan valkoista pelkästään päällä tai kokoMUSTAa! ei ne etiket oo niin JUSTAlkuperäinen kirjoittaja Viears:Aika vaaleita häihin. Minkä väriseen morsian on pukeutunut?