Kumpi matkaratas parempi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Myyjä oli sanonut, että Mosaicit on paljon (?) lyhemmät ja kääntyy selvästi pienemmässä tilassa kuin Miraget. Ihmettelen siis, kun meillä Miraget ja minusta ne on erittäin toimivat matkarattaat eikä ole ollut koskaan ongelmia kääntyä pienessä tilassa. En ole varmaan käynyt tarpeeksi pienissä tiloissa. :D No mutta siis mahtaako Mosaicin mainittu pienuus johtua sitten lyhyestä makuutilasta? Onko siinä lyhempi tila siis eli jää käytännössä pieneksi turhan pian?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myyjä oli sanonut, että Mosaicit on paljon (?) lyhemmät ja kääntyy selvästi pienemmässä tilassa kuin Miraget. Ihmettelen siis, kun meillä Miraget ja minusta ne on erittäin toimivat matkarattaat eikä ole ollut koskaan ongelmia kääntyä pienessä tilassa. En ole varmaan käynyt tarpeeksi pienissä tiloissa. :D No mutta siis mahtaako Mosaicin mainittu pienuus johtua sitten lyhyestä makuutilasta? Onko siinä lyhempi tila siis eli jää käytännössä pieneksi turhan pian?
Osaako kukaan kommentoida? Vai onko kyseessä se, että myyjä koittanut myydä niitä satasen kalliimpia matkarattaita ihan vain rahan takia?
 
Mulla on Miraget kanssa ja oon erittäin tyytyväinen ollut. Nyt tosiaan tyttö on vuoden ja makuuasennossa on aika mahdotonta olla ku ei meinaa mahtua sen ylimääräisen kankaan takia mikä on siellä päässä. EN ymmärrä miksi noista puhutaan että kolmivuotiaaksi asti voi käyttää -joo jos lapsi mahtuu niihin. Ei toi meidän likka nyt kovin iso ole eli 73cm....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mulla on Miraget kanssa ja oon erittäin tyytyväinen ollut. Nyt tosiaan tyttö on vuoden ja makuuasennossa on aika mahdotonta olla ku ei meinaa mahtua sen ylimääräisen kankaan takia mikä on siellä päässä. EN ymmärrä miksi noista puhutaan että kolmivuotiaaksi asti voi käyttää -joo jos lapsi mahtuu niihin. Ei toi meidän likka nyt kovin iso ole eli 73cm....
Hmm... Meillä Miraget ja 75,5cm pitkä 1v1kk mahtuu niihin hienosti selälleen.... Ja olen kuskannut niissä keskimmäistä 3 vuotiaana ja ylikin satunnaisesti ja on mahtunut. Toki ei ole maannus niissä mutta ei tarvitsekaan.
 
vieras
Tuntuu, että myyjä yrittää vain myydä kalliimpaa. Perusmatkaratasmalleja Gracolta molemmat, kummassakaan ei erityisiä ominaisuuksia. Tai tarkoitan, että ei eroa ominaisuuksilla käytännössä mitään. Pidempi makuutila on aina plussaa, missään ei mainita makuutilojen pituuksia noista? Nätimmät värit Miragessa näimmä ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mulla on Miraget kanssa ja oon erittäin tyytyväinen ollut. Nyt tosiaan tyttö on vuoden ja makuuasennossa on aika mahdotonta olla ku ei meinaa mahtua sen ylimääräisen kankaan takia mikä on siellä päässä. EN ymmärrä miksi noista puhutaan että kolmivuotiaaksi asti voi käyttää -joo jos lapsi mahtuu niihin. Ei toi meidän likka nyt kovin iso ole eli 73cm....
Hmm... Meillä Miraget ja 75,5cm pitkä 1v1kk mahtuu niihin hienosti selälleen.... Ja olen kuskannut niissä keskimmäistä 3 vuotiaana ja ylikin satunnaisesti ja on mahtunut. Toki ei ole maannus niissä mutta ei tarvitsekaan.
Nouseeko sulla sellainen kangas siihen selkänojan päätyyn pystyyn?
 
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mulla on Miraget kanssa ja oon erittäin tyytyväinen ollut. Nyt tosiaan tyttö on vuoden ja makuuasennossa on aika mahdotonta olla ku ei meinaa mahtua sen ylimääräisen kankaan takia mikä on siellä päässä. EN ymmärrä miksi noista puhutaan että kolmivuotiaaksi asti voi käyttää -joo jos lapsi mahtuu niihin. Ei toi meidän likka nyt kovin iso ole eli 73cm....
Hmm... Meillä Miraget ja 75,5cm pitkä 1v1kk mahtuu niihin hienosti selälleen.... Ja olen kuskannut niissä keskimmäistä 3 vuotiaana ja ylikin satunnaisesti ja on mahtunut. Toki ei ole maannus niissä mutta ei tarvitsekaan.
Nouseeko sulla sellainen kangas siihen selkänojan päätyyn pystyyn?
ainakin nousee. Meidän 1v yli 80cm pitkäja hyvin sopii nukkumaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mulla on Miraget kanssa ja oon erittäin tyytyväinen ollut. Nyt tosiaan tyttö on vuoden ja makuuasennossa on aika mahdotonta olla ku ei meinaa mahtua sen ylimääräisen kankaan takia mikä on siellä päässä. EN ymmärrä miksi noista puhutaan että kolmivuotiaaksi asti voi käyttää -joo jos lapsi mahtuu niihin. Ei toi meidän likka nyt kovin iso ole eli 73cm....
Hmm... Meillä Miraget ja 75,5cm pitkä 1v1kk mahtuu niihin hienosti selälleen.... Ja olen kuskannut niissä keskimmäistä 3 vuotiaana ja ylikin satunnaisesti ja on mahtunut. Toki ei ole maannus niissä mutta ei tarvitsekaan.
Nouseeko sulla sellainen kangas siihen selkänojan päätyyn pystyyn?
ainakin nousee. Meidän 1v yli 80cm pitkäja hyvin sopii nukkumaan.
Jep nousee ja mahtuu hienosti....
 
Mä ottaisin nuo alemmat, jos olisin rattaita ostamassa, ne menevät pienempään tilaankin.

Ylemmät oli sellaiset nitinati-narinarattaat ettei tosikaan. Vikisivät niin että kaikki taatusti kuuli että me ollaan tulossa :|
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä ottaisin nuo alemmat, jos olisin rattaita ostamassa, ne menevät pienempään tilaankin.

Ylemmät oli sellaiset nitinati-narinarattaat ettei tosikaan. Vikisivät niin että kaikki taatusti kuuli että me ollaan tulossa :|
Aijaa... Meillä ollut pian kuusi vuotta Miraget käytössä eikä ole nitisseet ikinä. Ainoastaan muoviosiin tullut jotain naarmua, kun on kasattu ja taas kasattu ja laitettu autonperään. En jaksa uskoa, että noi Mosaicit menis kovin järjettömästi pienempään tilaan kuin Miraget, mutta meillä on kunnolla tilaa farmarissa, joten ei ole mitään merkitystäkään ollut. Ainakin mahtuu hienosti yhdistelmät ja matkarattaat yhtäaikaakin. :)
 

Yhteistyössä