J
johanna
Vieras
Ostin tuotteen, joka ei vastannut kuvausta. Olen palauttamassa tuotteen myyjälle. Kumpi maksaa postikulut takaisin? Itse maksoin kulut silloin kun tuote lähetettiin, eikä myyjä rahoja palauttanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No riippuu.. jos kohteen kuvaus ei vastannut tuotetta niin myyjä maksaa, mut jos kuvaus on ollut tuotteen mukainen, sä maksat ja voit olla iloinen jos myyjä edes suostuu perumaan kaupat.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:tuo on muuten aika määrittelykysymys, että ei vastaa kuvausta. Itse jouduin maksamaan 8,6e postikuluja, kun myymäni harjiotus uimapuku ei kuulema vastannut kuvausta : ( Oli varmaan lapselle väärän kokoinen tms. ja röyhkeä ostaja palautti uikkarin minun piikkiini. kyllä harmitti : (
Että tahallaan ei kannata kiusata, jos vaan mahdollista. huutis kun ei ole mikään postimyyntifirma, vaan nuo postarit voi olla jonkun kotiäidin kukkarosta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja kui?:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:tuo on muuten aika määrittelykysymys, että ei vastaa kuvausta. Itse jouduin maksamaan 8,6e postikuluja, kun myymäni harjiotus uimapuku ei kuulema vastannut kuvausta : ( Oli varmaan lapselle väärän kokoinen tms. ja röyhkeä ostaja palautti uikkarin minun piikkiini. kyllä harmitti : (
Että tahallaan ei kannata kiusata, jos vaan mahdollista. huutis kun ei ole mikään postimyyntifirma, vaan nuo postarit voi olla jonkun kotiäidin kukkarosta pois.
Miten voi uikkarin pk:t olla 8,6 euroa??? Menee alle eurolla kirjekuoressa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:kellukeuikkari oli, maksikirjeenä piti laittaa, ilmoituksessa oli mainintakin. Swimcoach merkkinen. oliskin ollut 1e...