Kumpi maksaa? (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johanna

Vieras
Ostin tuotteen, joka ei vastannut kuvausta. Olen palauttamassa tuotteen myyjälle. Kumpi maksaa postikulut takaisin? Itse maksoin kulut silloin kun tuote lähetettiin, eikä myyjä rahoja palauttanut.

No riippuu.. jos kohteen kuvaus ei vastannut tuotetta niin myyjä maksaa, mut jos kuvaus on ollut tuotteen mukainen, sä maksat ja voit olla iloinen jos myyjä edes suostuu perumaan kaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No riippuu.. jos kohteen kuvaus ei vastannut tuotetta niin myyjä maksaa, mut jos kuvaus on ollut tuotteen mukainen, sä maksat ja voit olla iloinen jos myyjä edes suostuu perumaan kaupat.

Tai siis, huonosti luin.. mut riippuu miten paljon kuvaus siis meni metsään? Jos piti vaikka olla ehjä ja onkin rikkonainen niin myyjä maksaa, mut esim. jos vaate ja mainittiin, että käytön jälkiä niin sekin on niin tulkittavissa oleva asia... Oliko kallis tuote?

tuo on muuten aika määrittelykysymys, että ei vastaa kuvausta. Itse jouduin maksamaan 8,6e postikuluja, kun myymäni harjiotus uimapuku ei kuulema vastannut kuvausta : ( Oli varmaan lapselle väärän kokoinen tms. ja röyhkeä ostaja palautti uikkarin minun piikkiini. kyllä harmitti : (

Että tahallaan ei kannata kiusata, jos vaan mahdollista. huutis kun ei ole mikään postimyyntifirma, vaan nuo postarit voi olla jonkun kotiäidin kukkarosta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
tuo on muuten aika määrittelykysymys, että ei vastaa kuvausta. Itse jouduin maksamaan 8,6e postikuluja, kun myymäni harjiotus uimapuku ei kuulema vastannut kuvausta : ( Oli varmaan lapselle väärän kokoinen tms. ja röyhkeä ostaja palautti uikkarin minun piikkiini. kyllä harmitti : (

Että tahallaan ei kannata kiusata, jos vaan mahdollista. huutis kun ei ole mikään postimyyntifirma, vaan nuo postarit voi olla jonkun kotiäidin kukkarosta pois.

Miten voi uikkarin pk:t olla 8,6 euroa??? Menee alle eurolla kirjekuoressa.

Alkuperäinen kirjoittaja kui?:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:

Miten voi uikkarin pk:t olla 8,6 euroa??? Menee alle eurolla kirjekuoressa.

Oisko ollut sellanen mis oli jotain toppausta pitämässä pinnalla... olihan kyse harjoitus uikkareista

Yleensä olisi kohtuullista jos myyjä itse tarjoutuisi maksamaan kulut...mutta ainakaan Ebayssa myyjän ei ole pakko suostua maksamaan postikuluja takaisin lähetettäessä...se on ns. sopimuksen välinen asia. Huutiksesta en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
kellukeuikkari oli, maksikirjeenä piti laittaa, ilmoituksessa oli mainintakin. Swimcoach merkkinen. oliskin ollut 1e...

Oho. Tuollainen kellukeuikkari on kyllä tosi kevyt eikä todellakaan pitäisi mennä kuluja 8,60 euroa. Taisi pistää huvikseen pakettina tulemaan.

Mä oon kerran laittanut vaan ostajalle että pidä hyvänäs kun sama ostaja jo toistamiseen oli repiny mun myymän vaatteen ja vaati korvauksia, eipä tarvinnu ainakaan turhaa maksaa postareita moneen otteeseen . En ymmärrä että miks olin niin tyhmä että asioin sen tyypin kanssa toistamiseen kun se jo ekalla kerralla alkoi vääntämään rikkinäisestä vaatteesta vaikka 100% varmuudella vaate oli täysin ehjä kun sen postiin laitoin. :headwall:

Yhteistyössä