Kumpi korvaa karanneen heliumpallon?

  • Viestiketjun aloittaja johan oli vappu :(
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Höh, miksi kaikki asiat pitäis aina korvata rahallisesti????? Ei tajuu...

Joskus on vaan syytä jäädä nuolemaan näppejään ja ottaa takkiinsa elämän pikku kolhut!!!!
Joo, mutta kun lapsi on perheen ainokainen ja lellikki, niin eihän sille saa paha mieli tulla :/
Omilta lapsilta jos on karkuun päässyt, niin voi voi. Sitten vain muistutan ettei pallojen paikka ole ulkona...
No sitten lellikin omat vanhemmat vaan uutta ostamaan, katsotaan tuleeko se pallo sitten pihalle vielä..
Peesi! Elämä nyt on täynnä riskejä. Jos vanhemmat päättää ostaa tuollaisen kalliin pallon ja antavat vielä lapselle luvan ottaa sen ulos niin luulisi siinä tietävän miten voi käydä. Oli mukana niitä naapurin lapsia tai ei.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
vahinkoja sattuu, pallot karkaa, ulkona nyt ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä. Eipä se palloa takaisin tuo jos sen joku rahallisesti korvaa. Mutta oppia ikä kaikki.
Mua sitten inhottaa kun nykyään pitää kaikesta pienestä ja inhimillisestäkin "reklamoida" sitten kun oikeasti sattuu jotain vakavaa voidaan miettiä vastuu asioita, mutta pallo taivaan tuuliin?
Itkun aihe, aikuisilta? Hieman realiteetteja voisi ihmiset hankkia elämäänsä..

T. hoitovirhepotilas joka ei jaksa ymmärtää pienestä itkemistä
Mulle on tarpeeksi realiteettia tässä arjessa kun mies on lomautettuna ja itse en opiskelijana tienaa mitään.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
vahinkoja sattuu, pallot karkaa, ulkona nyt ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä. Eipä se palloa takaisin tuo jos sen joku rahallisesti korvaa. Mutta oppia ikä kaikki.
Mua sitten inhottaa kun nykyään pitää kaikesta pienestä ja inhimillisestäkin "reklamoida" sitten kun oikeasti sattuu jotain vakavaa voidaan miettiä vastuu asioita, mutta pallo taivaan tuuliin?
Itkun aihe, aikuisilta? Hieman realiteetteja voisi ihmiset hankkia elämäänsä..

T. hoitovirhepotilas joka ei jaksa ymmärtää pienestä itkemistä
Mulle on tarpeeksi realiteettia tässä arjessa kun mies on lomautettuna ja itse en opiskelijana tienaa mitään.
Lähinnä tuo oli tarkoitettu niille korvauksia vaativille naapureille.. Ei ap sinulle!
 
niin
Jos vanhemmat antavat lapsen viedä pallon ulos,niin voi,voi jos karkaa!! Ei kuulu toisen muksun vanhempien sitä maksaa. Meillä eilen vieraita ja sisällä ollessaan kaverin muksu sai ilmat kaasupallosta veke. En silti pyytänyt uutta ostamaan,vaikka harmitti.
 
No ei tietenkään maksa mitään tuollaisesta!

Juuri tänään katseltiin torilla kun yhdeltä pojalta lähti ilmapallo taivaantuuliin. Äiti kysyi pojalta, että mitä tapahtui (oltiin ite takana) ja poika sanoi, että se vaan lähti. Naru oli kädessä ja pallo oli vain irronnut narusta. Poika ei tehnyt yhtään mitään. He lähtivät "valittamaan" huonosta kiinnityksestä myyjän luokse. Tiedä saako uutta palloa vai ei, ei jääty kyttäämään sitä.

Luultavasti tässä tapauksessa on mennyt ihan samanlailla, joten tuskin on kummankaan lapsen vika.
 

Yhteistyössä