Kumpi koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mymmeli

Vieras
Lapsi on 82cm pitkä, niin kumpi koko Remun haalarissa parempi 86cm vai 92cm? Jos teillä jollain on kokemusta tuosta Remusta. Lassiella tuo 92 oli aivan liian iso ja 86 aika nafti.

juu, tällasta pohdintaa tässä vaan. Itseasiassa me ostettiin jo 86 enkä oikein ollut varma et onko hihat liian lyhyet vaikka haalaria päälle kokeiltiin. Mut nyt katottiin uudestaan ja tultiin siihen tulokseen et kyl tuo 86 saa mennä nyt tän kevään:) Kädet kun poika nostaa ylös niin vähän nousee hihat mut haittaako tuo jos muuten lahkeet ja muut kohdat hyvät.

Kyllä meillä ainakin vielä mennään talvihaalareilla, tänäänkin tajuttoman kylmä tuuli ja maa on kuitenkin kylmä vaikkei täällä etelässä oo mitään talvea ollutkaan. Vähennetty vaan välistä vaatetta, eli ohuet trikoiset sisävaatteet vaan haalarin alla.

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Kyllä meillä ainakin vielä mennään talvihaalareilla, tänäänkin tajuttoman kylmä tuuli ja maa on kuitenkin kylmä vaikkei täällä etelässä oo mitään talvea ollutkaan. Vähennetty vaan välistä vaatetta, eli ohuet trikoiset sisävaatteet vaan haalarin alla.

Juu, mekin ollaan menty vielä talvipuvulla ja aamulla pekka pouta sanoi et kylmää taas tulossa et vielä ei kevät tuu:(

Meillä ainakin Remut olleet pietä kokoa verrattuna Reimateciin ja mä jouduin viime syksynä myymään kerran käytetyn puvun pois kun oli liian lyhyet juuri hihat ja lahkeet meille.

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Meillä ainakin Remut olleet pietä kokoa verrattuna Reimateciin ja mä jouduin viime syksynä myymään kerran käytetyn puvun pois kun oli liian lyhyet juuri hihat ja lahkeet meille.
voi että, pitäsköhän mun kuitenki sit vaihtaa tuo puku jos poika tuosta yhtäkkiä venähtää:/ Hitsi kun en yhtään tiedä et miltä se 92 näyttää kun sitä ei kaupas ollut

Meillä oli 3-vuotiaalla vajaa 100 cm pituisella 104 cm Remu mikä jäi tosi äkkiä pieneksi lahkeista ja hihoista. Jos tää nyt yhtään auttaa.
Ja 5-vuotiaalla oli 122 cm Remu ja pituutta tytöllä oli 117 cm ja pieneksi jäi hälläkin.

Yhteistyössä