Kumpi Koko vai Teema?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
En osaa päättää kumpaa alkaisin keräämään?
Ja ihan arkikäyttöön ajattelin hommata.
Kokossa tykkään tuosta mukista (käytetään meillä kahvikuppeina). Mutta sitten tykkään enemmän Teeman lautasista.
Vai voisko ajatella että lautaset ois teeman ja mukit Kokoa?
Ja värit on kanssa ihan hukassa..

KoKossa ainakin ne 17cm lautaset on aika syvältä. Niissä on se pohja jotenkin pikkuinen että se lautanen kippaa jos siitä esim lusikalla ottaa täytekakusta palasen.
KoKon matalat mukit on mun lempparikahvikuppeja.

Muuta en osaa sanoo.

Mäkin ottaisin KoKon mukit ja muut Teemalta. Väreinä ottaisin mustaa, valkoista ja punaista.
Teema on siks hyvä sarja kun sitä on aina saatavilla.

Mä en oo Arabioita keräilly ollenkaan nyt ku vähän väliä vaihtelevat niitä sarjoja ja poistavat myynnistä. Pitäs ostaa kaikki heti kerralla eikä siihen kukkaro kestä.

meillä on teemaa ja olen tykänny. Käyvät sekä arkeen ja juhlaan ja saa vaikka mitä väriä ja on edullisia. Niinhän se on Koko-sarjassaki samat edut, mutta mielestäni teema-sarjassa on kauniimmat värit. Iittala on ainakin kestävä. Meillä on teeman valkoista ja hiekka väriä.

Ite ajattelin sitä korkeampaa mukia. Ja valkoista en halua ainakaan kaikkea. Meillä remontti tulossa ja näillä näkymin tulee seinät ja katto olemaan valkoiset. Keittiön kaapistot on jo valkoiset eli hieman väriä sais olla sitten.
AJattelin kyllä et nuo asetit ois ollu kokoa jos kerran mukitkin mutta jos ei hyvät ni pitää viel miettiä. Mut ei varmaankaan muun sarjan asetit sovi noihin mukeihin..

Yhteistyössä