Kumpi koko syksyksi 2veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Lapsi täyttää kesällä 2v ja on nyt 83? cm. Viime syksynä ostettu kappahlin vk-haalari oli kokoa 80 ja menee vielä tämän kevään, syksyllä jo lyhyt.

Kumpaa kokoa kannattaa metsästää syksyksi jotta menee vielä seuraavan kevään, 86 vai 92? Mitähän vauhtia mahtavat tuonikäiset kasvaa..?

Mä en ostaisi ennen kun vasta sitten kun on todellinen tarve, niin ei tule väärää pientä tai liian isoa kokoa. Syksyyn on aikaa ja eikä kesäkään ole edes vielä alkanut.

Minä en myöskään ostaisi vielä. Vaikea sanoa. Ja riippuu niin valmistajasta. Mutta jos sinun on pakko tehdä hankinta jo nyt, niin ehkä sitten kokoa 86 - kunhan malli on tosiaan kokoaan vastaava, eikä pienehkö.

Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön;28438475:
Lapsi täyttää kesällä 2v ja on nyt 83? cm. Viime syksynä ostettu kappahlin vk-haalari oli kokoa 80 ja menee vielä tämän kevään, syksyllä jo lyhyt.

Kumpaa kokoa kannattaa metsästää syksyksi jotta menee vielä seuraavan kevään, 86 vai 92? Mitähän vauhtia mahtavat tuonikäiset kasvaa..?

Mitä jos syötät kasvukäyrät netin sivustolla ja katsot, mikä on arvio? Eri haalarit on aika lailla eri kokoisia. Mä tekisin niin, että ostaisin juhannuksen aikoihin alesta jonkun haalarin. Ehkä se 92 olis parempi. Meillä siis samanpituinen 2 vee ja nyt on POPin 92, joka on yllättävän nafti, ainakin sen fleesen kanssa. Toivon, että menee vielä ensi syksyllä, mutta epäilen, ettei ensi keväänä mene.

Yhteistyössä