Kumpi kannattaa ostaa leivonta jutusta kyse..

vieras
Minä taas mietin, että ostaisinko tyllasetin vai yksittäisiä tyllia? (taipuukohan se noin...)

Tykkään käyttää tupperin pursotinpussia, mutta myös muovisia. Joskus on kivaa kun saa heittää pussin roskikseen, tuntuu ettei tuosta tupperin pussista irtoa se rasva millään...
 
Meilläkin ollut tyyliin tavallisia pusseja mut ne on aika ärsyttäviä ja lainannut olen myös noita oikeita mut nyt mietin että ostaisi ihan kunnollisen kotiinkin kun sitä niin usein tarttee kuitenkin jos ne vain on sen arvoisia että kannattaa ostaa.Mietin vain että saako niitä pestä koneessa?Kun miten sen saa sitten kunnolla puhtaaksi..mitä tuo tupperin maksaa ja onko miten iso?
 
leivon melko paljon ja tuo kertakäyttöinen on maailman paras keksintö. Tarpeeksi iso, ettei tartte isonkaan kakun pursotuksen aikana välillä pestä. Siis aivan mahtava!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
ja mua siis ällöttää noissa "oikeissa" se, että tuntuu, ettei ne puhdistu kunnolla, vaan se rasva jää siihen:( yök.
Tämä kokemus se on mullakin näistä "oikeista" ei ne meillä ole ainakaan normi pesussa lähtenyt mut jos saisi heittää vaikka astianpesu koneeseen niin olisi tosi hyvä juttu.
 
.
Minua inhottaa tupperin pursottimessa se, että tosiaan tuntuu että see jää aina likaiseksi vaikka kuinka pesisi. Mutta minulla on myös muovinen putkimainen, ja sen peseminen on paljon miellyttävämpää. Ja se on ihan hyvä, maksoi alle 5?.
 

Yhteistyössä