Kumpi joustaa,kun kyse on epämiellyttävistä vieraista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Mieheni ystävän vaimo ei tule meille, piste.
Samaten äitiään mies voi käydä tapaamassa lapsuudenkodissaan. Meille se eukko ei tule.

Inhoaako miehesi vastavuoroisesti ystäviäsi tai äitiäsi?

Ei inhoa, mutta he eivät olekaan miehelleni yhtä vittumaisia kuin tämä ystävän v aimo ja mieheni äiti on mulle.

...miten se liittyy (ainakaan pelkästään) parisuhteen vahvuuteen, miten tulee toimeen toisen ystävien tai sukulaisten kanssa. Tietysti, jos suhde natisee, se voi oireilla myös ärtymyksenä toiselle tärkeitä ihmisiä kohtaan, mutta joskus myös henkilökemiat voivat vaan mennä perseelleen, tai voi sattua joku välikohtaus, jonka vuoksi jotakuta ei voi sietää. Tietysti ihannetilanteessa tykkää kaikista puolisolle läheisistä ihmisistä, mutta aina näin ei ole, ja silloin täytyy miettiä, miten toimitaan.

Ehkä niin, että jos kyse on yksittäisestä ihmisestä, ja inhoon on jotakuinkin selkeät perusteet, hän ei saa tulla yhteiseen kotiin. Mutta ei toisaalta olisi kauhean reilua alkaa asetella kieltoja vähän joka toiselle sillä perusteella, että ystäväsi puhuu liikaa, siskosi on liian hiljainen, äidilläsi tyhmät mielipiteet ja toinen kaverisi pukeutuu huonosti. Sellaista perus-ärsytystä ja eitykkäämistä pitää vähän pystyä nielemäänkin, mutta tämä ei koske ap:ta - ei meillekään tulisi kukaan, joka jotakuta meistä huorittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Kuvittelisin, ettei mieheskään tapais äitiään, ellei tämä pyydä anteeksi ja lasten kuullen tietysti?

Niinhän sitä kuvittelis :/ Mies olikin tapaamatta äitiään muutaman kuukauden,mutta sopivat sit keskenään omalta osaltaan tapahtuneen. Anteeksi ei mies ole antanut,mutta haluaa kuitenkin pitää jonkinlaiset välit äitiinsä. Perustelee nyt kantaansa sillä,että lapsetkin joutuvat aina lähtemään anoppilaan jos haluavat mummoaan tavata. No näinhän se on,mutta mä en vaan voi sietää ajatusta siitä ämmästä mun kodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Hahaa arvaan että tääkin aloitus koskee anoppia :D
Mutta joo, kyllähän koti on molempien koti, ja se kuka ei halua anoppia tavata voi poistua siksi aikaa. Anoppi ei kylläkään ole siten tervetullut yökylään.
Jos kyse taasen onkin jostain miehen typeristä ryyppykavereista niin ei, he eivät tule sikailemaan kotiin, pysykööt muualla.

Hahhah :laugh: :laugh: no niin koskee,eikö ookkin hassua? Anoppi haukkui mut hääjuhlassamme kännipäissään pyrkyrihuoraksi,lastemme kuullen siis eikä ole pyytänyt eikä kuulemma tule pyytämäänkään sitä anteeksi koska "joskushan se totuus oli omista ajatuksista kerrottava". Eiks ookkin äärimmäisen hauska juttu? :D :D Ja voitko kuvitella,mä en vaan jostain syystä pidä ajatuksesta että anoppi astuu mun kynnyksen yli,koska selvästi on osoittanut halveksuntansa mua kohtaan :laugh: :laugh: siis NIIIIIN hassunhauskoja nää anopit!

Juu ei tuossa tapauksessa tulisi kotiini missään tapauksessa, tuskin tapaisi lapsiakaan.