Kumpi auto parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaa

Vieras
Kun meillä nyt auton vaihto,ja ollaan kahden vaiheilla..3-lapsinen perhe ollaan ja pitäisi valita joko OPEL ZAFIRA elegance-97(rek.7:lle)tai TOYOTA PREVIA-95(rek.8:lle).Tällä autolla ajettu 400000km,Opelilla paljon vähemmän..

Itse ottaisin ton Opelin(mm. siksi että ajettu vähemmän)... Mutta, mutta mihin kummaan te noin isoa autoa mahdatte tarvita? Siis kolme lasta ja paikkoja oltava "tuplasti", miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Hirveän paljon ajettu tuolla Toyotalla. Itse en ostaisi ikinä autoa, jonka mittari näyttää tuollaista lukemaa.

Se riippuu kanssa aika paljon autosta,ja siitä millasta ajoo sillä on ajettu.Esim vaikka myyntiedustajilta jääneet isoilla kilometriluvuillakin olevat autot saattaa olla koneeltaan ja kuluvilta osiltaankin melkein kuin uusia.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Äääh, kymmenen vuotta vanha auto ruostuu puhki...

no ei ruostu. meilläkin oli vuos sitten vanha -90 rellu ja ei ollut kuin pikkusen jossain ruostetta,mutta tosi vähän ja ovissa tai jossain ei mitään vakavasti. tässä meen 99 ei oo yhtään ruostetta

jos jommasta kummasta pakko valita ota opel-ajettu vähemmän ja uudempi. mutta kyllä 3 lsata normaali farmariinkin mahtuu,jos sillä saisitte uudemman ja vähemmän ajetun.paljonko meinaatte maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Miisku76:
Hirveän paljon ajettu tuolla Toyotalla. Itse en ostaisi ikinä autoa, jonka mittari näyttää tuollaista lukemaa.

Se riippuu kanssa aika paljon autosta,ja siitä millasta ajoo sillä on ajettu.Esim vaikka myyntiedustajilta jääneet isoilla kilometriluvuillakin olevat autot saattaa olla koneeltaan ja kuluvilta osiltaankin melkein kuin uusia.

Kyllä silti Toyota, jolla on ajettu 400t km on paljon ajettu, oli ajo millaista hyvänsa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei zafiraa:
Kaverilla zafira 2004 vuosimallia ja joutuu käyttään korjaamolla jatkuvasti. Takapenkit tosi ahtaat.

jaa etttä ahtaat takapenkit,meillä 3 turvaistuinta takapenkillä.eikä kertaakaan olla käytetty korjaamolla,auto on -03 vuoden.että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miisku76:

Kyllä silti Toyota, jolla on ajettu 400t km on paljon ajettu, oli ajo millaista hyvänsa.

Se voi olla paljon ajettu,muttei välttämättä loppuun ajettu.Riippuu kanssa aika paljon siitä,mitä remppaa on tehty ja miten muuten pidetty.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Äääh, kymmenen vuotta vanha auto ruostuu puhki...

hmm, mun auto on 46 v.
eikä yhtään ruostetta :attn:

No okei, on meidänkin auto kaksikymmenvuotias.

Mutta Toyotoista ja -mikä se toinen olikaan- puhuin.

No meiän mammalla on yli kymmenenvuotta reippastikin,vanha Avensis eikä kyllä oo yhtään ruostetta!!!

Yhteistyössä