Kumpaanko mieluummin vaatteet, huutikseen vai itsepalvelukirppikselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti täälläkin

Vieras
Kummastakin on hirveä työ. Jos vie kirppikselle, pitäisi olla joka päivä aikaa käydä järjestämässä paikkoja. Huutikseen taas hidasta laittaa (ainakin itse olen hidas, kun olen niin harvoin sinne mitään pannut) ja tuotteen kuvauksissa pitää olla niin tarkkana ym.

Kumpaa suositte?

Itse myyn mielummin kirppiksellä sellaiset vaatteet mistä oikeasti haluan päästä eroon. Ja laitan kyllä niin pohjahintoja, että varmasti menee kaupaksi. Huutonetissä myyn sitten toppapuvut ja sellaiset vähän paremmat tuotteet, joista haluan paremman hinnan.

kirppiksel varastetaan vaatteita (multa useat kerrat) mut sit taas huutikses on inhottavan hidasta kuvata,pienentää kuvat ja laittaa ilmoitukset.sit viel postitusrumba :/ kummassakin huonoo...kumpi pienempi paha?

Mulla on tapana vuokrata pari-kolme kertaa vuodessa myyntipaikka itsepalvelukirppikseltä. Kun hinnat on kohdallaan, kauppa käy hyvin ja ikinä ei ole mitään pöydästäni varastettu. Viimeksi jäi pöytävuokran maksettuani käteen 236 euroa, mitä pidin hyvänä summana.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Multa hävisi kirppiksellä iso talvitakki!Eikä sitä löytynyt enää koko kirppikseltä..hintapyynti tosin ei ollut kovin suuri mutta hämmästyttää että miten ihmeessä varas on saanut kuljetettua sen pois..

Laittaa päälle ja kävelee kassan ohi. Viimeeksi kirpparilla en löytänyt mitään ja reteesti kävelin kassan ohi ja vasta ulkona huomasin pikkuisen kädessä pehmoleulun. Rehellisenä ihmisenä kävin sen takaisin viemässä, mutta huomasin varastamisen olevan varsin helppoa.

Itse en ole aikoihin mitään myynyt. Kun ei mitään ostele, ei ole mitään myytävääkään. Tosin nyt olisi pieniä tytön vaatteita, mutta ei niiden hinnalla kirppisloossia makseta.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Multa hävisi kirppiksellä iso talvitakki!Eikä sitä löytynyt enää koko kirppikseltä..hintapyynti tosin ei ollut kovin suuri mutta hämmästyttää että miten ihmeessä varas on saanut kuljetettua sen pois..

Laittaa päälle ja kävelee kassan ohi. Viimeeksi kirpparilla en löytänyt mitään ja reteesti kävelin kassan ohi ja vasta ulkona huomasin pikkuisen kädessä pehmoleulun. Rehellisenä ihmisenä kävin sen takaisin viemässä, mutta huomasin varastamisen olevan varsin helppoa.

Itse en ole aikoihin mitään myynyt. Kun ei mitään ostele, ei ole mitään myytävääkään. Tosin nyt olisi pieniä tytön vaatteita, mutta ei niiden hinnalla kirppisloossia makseta.

Joo mut hei se oli oikein muhkea talvitakki,ois saattanut herättää vähän huomiota :whistle: :laugh:

Mieluummin kirppikselle, ei tarvi alkaa kuvaamaan ja postittamaan, ostaja näkee heti mitä on ostamassa eikä tarvi arvuutella, tarkoittavatko molemmat samaa asiaa "hyväkuntoisella ja siistillä".

Multa ei ole koskaan kirppiksellä mitään hävinnyt, liekö hyvä tuuri käynyt =) Tänäänkin olen menossa täyttämään pöydän, kun tuntuu taas vaatetta ja tavaraa kertyneen..

Kiitos kaikille vastanneille! Taidan tosiaan laittaa huutikseen nuo lasten toppakamppeet ja kengät. Säilytän sitten nuo muut kamppeet vielä ja otan pöydän jossain vaiheessa kirppikseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Kiitos kaikille vastanneille! Taidan tosiaan laittaa huutikseen nuo lasten toppakamppeet ja kengät. Säilytän sitten nuo muut kamppeet vielä ja otan pöydän jossain vaiheessa kirppikseltä.

mäkin alan harrastamaan enemmän tota huutista,vaikka siinä onkin oma hommansa =)

Pitää vaan alkaa uudelleen kertaamaan tuo kuvien linkittäminen, jahka poika kotiutuu koulusta. Taitaa olla vuosi aikaa, kun olen viimeksi myynyt huutiksessa jotakin. Ikävä tuo takkijuttu.

Yhteistyössä