V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pientä on:Molemmat liian pienetRinnat on 70A, toivoisin B-C kuppia, johon ehdin odotus- ja imetysvaiheessa tottua. Oli seksikäs olo
![]()
Peppukin on liian pieni. Olen aina ollut hoikka ja nyt olen treenannut kovasti kuopuksen syntymän jälkeen. Toivoin pyöreää ja hyvän muotoista peppua mutta lähtikin kaikki pois, on vain surullinen luuska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Jaa-a, molemmat roikkuu - vastaan kuitenkin rinnat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liian isot:Alkuperäinen kirjoittaja pientä on:Molemmat liian pienetRinnat on 70A, toivoisin B-C kuppia, johon ehdin odotus- ja imetysvaiheessa tottua. Oli seksikäs olo
![]()
Peppukin on liian pieni. Olen aina ollut hoikka ja nyt olen treenannut kovasti kuopuksen syntymän jälkeen. Toivoin pyöreää ja hyvän muotoista peppua mutta lähtikin kaikki pois, on vain surullinen luuska![]()
miksi kaikki naiset haluavat b tai c kupin rinnat?nehän on jumbot.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liian isot:Alkuperäinen kirjoittaja pientä on:Molemmat liian pienetRinnat on 70A, toivoisin B-C kuppia, johon ehdin odotus- ja imetysvaiheessa tottua. Oli seksikäs olo
![]()
miksi kaikki naiset haluavat b tai c kupin rinnat?nehän on jumbot.
![]()