kumpaan olet tyytyväisempi: peppuusi vai rintoihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En KUMPAANKAAN =/ perse on ollut aina lättänä ja suht leveä joten siihen pitäisi saada muotoa ja lihaksia..lapset vei rinnat jotka OLI täyteläiset joskus vuonna 1 ja 2.. MUTTA onnekseni omaan suht nätit kasvot joiden "varaan" pelaan =)))))) ja mikä estää menemästä sinne salille pakaroita muokkaamaan...rintojen suhteen olen luovuttanut ja apnostanut hyviin liiveihin! ;)

Molemmat liian pienet :D Rinnat on 70A, toivoisin B-C kuppia, johon ehdin odotus- ja imetysvaiheessa tottua. Oli seksikäs olo :D

Peppukin on liian pieni. Olen aina ollut hoikka ja nyt olen treenannut kovasti kuopuksen syntymän jälkeen. Toivoin pyöreää ja hyvän muotoista peppua mutta lähtikin kaikki pois, on vain surullinen luuska :(

Alkuperäinen kirjoittaja pientä on:
Molemmat liian pienet :D Rinnat on 70A, toivoisin B-C kuppia, johon ehdin odotus- ja imetysvaiheessa tottua. Oli seksikäs olo :D

Peppukin on liian pieni. Olen aina ollut hoikka ja nyt olen treenannut kovasti kuopuksen syntymän jälkeen. Toivoin pyöreää ja hyvän muotoista peppua mutta lähtikin kaikki pois, on vain surullinen luuska :(

miksi kaikki naiset haluavat b tai c kupin rinnat? :o nehän on jumbot. :D

Alkuperäinen kirjoittaja liian isot:

Siksi, että A-kupin rinnat ovat vain toppausta paidan alla. Ilman topattuja liivejä A-kupin rinnat on kuin pienellä tytöllä :( Haluaisin käyttää liivejä ilman toppauksia mutta toisaalta haluan kuitenkin, että on jotain kohoumaa rintojen kohdalla. Imetysaikana rinnat olivat kokoa isommat ja tykkäsin niin kovasti, kun oli luonnollisen näköiset - eivät pelkkää toppausta.

Alkuperäinen kirjoittaja liian isot:

Mulla on F/G kuppi ja NE on jumbot. B tai C on aivan normaali ja mä haluaasin sellaaset.

Yhteistyössä